Skovtrolden

Lidt anderledes...

32 indlæg i dette emne

Jeg må indrømme at jeg ikke kendte til den såkaldte 1-årsregel. Min kæreste friede den 24.12.2011 og da vi gerne begge ville giftes i forsommeren faldt valget på den 18. maj 2013. Vi har ikke råd til at holde brylluppet allerede i 2012 men bruger tiden til at hygge omkring planlægningen og få sparet pengene sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke lade være med at sidde og grine lidt af den her tråd, for det lyder lidt som om at nogle,mener at hvis man bliver forlovet SÅ skal man osse giftes inde 1 år Jeg synes endelig det kan være total lige meget, hvor længe man har en forlovels ring til at sidde på sin finger, jeg blev forlovet d 12/2-2000 og skal først her 12 1/2 år sener giftes med min dejlige kæreste :)

Da vi blev forlovet var det ikke fordi vi tænkte på bryllup, men fordi at vi elsket hinanden og gerne ville há at andre skulle se det, vi flyttet sammen 1 1/2 år sener sener og idag har vi det hele, mangler kun vores drømmebryllup, som vi får om 4 mdr :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hjemme hos os, siger vi meget ofte "vi bestemmer selv, for vi er nemlig voksne" :biggrin: Det er virkelig et ordsprog der er værd at overveje, især når man planlægger bryllup... Folk har så sindsygt mange holdninger til bryllup og forlovelse, men i sidste ende er det jo kun jer der bestemmer, hvordan I vil ha' det :lol:

0

Del dette indlæg

Tror vi slår rekorden med 11 års forlovelse synes det Ville være for tidligt at blive gifte inden jeg fyldte 21 ... Og vi er stadig super forelskede og lige sikre på hinanden... Vi mødte hinanden den 10 august 200, forlovet den 10 august 2002 og nu bliver vi gift den 10 august 2013 og det synes jeg er lidt fedt... :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes bestemt ikke der skal gå for lang tid fra forlovelse til fest, bliver så irriteret når folk er forlovet i 4 år, og så går fra hinanden :td: Synes lidt det er at stjæle folk 'torden', altså, det ødelægger det specielle ved at være forlovet, for dem der virkelig er det... Kender nogle der har været forlovet i 5 år, nu har de fået et barn, men de planlægger stadig ikke bryllup... så er man sq stadig bare kærester, og jeg forstår ikke, at man prøver at gøre forholdet mere alvorligt end andres, ved at være 'forlovede'.. nu har vi i hvertfald overhalet dem indenom! :biggrin:

Men når det er sagt, så er det jo slet ikke sådan i jeres tilfælde.. I sætter jo netop en dato på, og sparer op og planlægger, om der så går halvandet år, det er da helt fint! Sådan er det nu om dage, og I har jo reelt tænkt jer at blive gift.

Jeg er så enig her!! Bliver så irriteret over dem som 'bare' forlover sig, uden at påtænke at gifte sig indenfor en forholdvis nær fremtid (indenfor få år). Vi har en del i vores omgangskreds og andre bekendte, hvor de har forlovet sig...men at gifte sig,....nej hold nu op, så sætter vi lige farten ned ! I REALLY don't get it. Hvorfor forlove sig, hvis ikke man har tænkt sig at 'færdiggøre' det, dvs. Gifte sig...det er jo ligesom det, der er pointen i at man forlover sig. Og ja, som du skriver her, så er det lige præcis at de lidt ødelægger hele ideen med det, for det der med at forlove sig, det gør alle jo.

Jeg kan sagtens forstå dem, som forlover sig, men lige lader gå et par år før brylluppet, hvis det er fordi de lige skal ha sparet ordentligt op til det....det er helt fair, for så har man rent faktisk også tænkt sig at gør alvor af forlovelsen.

Det var min mening :-) Nå ja....og det behøver ikke være indenfor et år man gifter sig efter en forlovelse.....bare at man rent faktisk har tænk sig at gifte sig :-)

0

Del dette indlæg

Vi har været forlovet i snart 4 år nu, men den eneste grund til vi ikke er blevet gift endnu er pga økonomien og så har vi snakket om vi skulle giftes på vores års dag, og det passede kun i enten 2011 eller 2014 med at det var en weekend, og da pengene ikke var til det i 11 så gør vi det næste år i stedet

Så tror ikke du skal ligge så meget i det, kan godt forstå i venter.. Så alt ikke ligger oven i hinanden .. Der er begrænsninger for hvor meget man kan holde styr på på en gang :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer