Oneword

Mit herlige polterarbende =)

10 indlæg i dette emne

Så blev det min tur til at blive poltet...Jeg havde luret dagen... for kæresten var blevet poltet weekenden forinden.. og vi havde hørt rygter om lidt uoverensstemmelser..... Derfor blev det holdt på to forskellige dage.. og det ærgede mig meget, lige da kæresten blev poltet... Men efter jeg var blevet poltet, var alt det glemt =)

Jeg havde planlagt med mine veninder at de skulle hente mig kl 9.45 da vi skulle til brunch ;) ;)

Men i stedet kom min venindes tvillingebror, som er kørelærer. Han gav mig en liste hvorpå der stod de ting jeg fik lov til at pakke, blandt andet bikini, lyserøde converse sko, solbriller, hundekiks, værktøj…

Jeg fik så lov til at sidde på førersædet i en cool Audi, og så skulle jeg simpelthen ha en ’køretime’. (Fik mig lige et par klip og bøder på vejen!!)

Så nåede vi frem til min veninde, og her stod der et polterhold på 15 veninder. Jeg var glad og overrasket over at der var så mange!

Vi fik god morgenmad, og jeg skulle præsentere veninderne for hinanden. Selvfølgelig skulle jeg klædes ud. Smuk var jeg som Danse Daisy/Prinsesse. Så var der arrangeret lidt stafet i haven, og bagefter kørte vi af sted. Vi skulle ud og skyde ler-duer! Det var rigtig skægt, ramte 5 ud af 9, sådan! Så fik vi frokost, og kørte videre.

Det næste på programmet var så at besøge en chokoladeforretning, her skulle vi lære at lave flødeboller. UHM.. det var rigtig hyggeligt.. og smagte fantastisk…

Om eftermiddagen var vi igen hjemme hos min veninde, her fik vi kaffe og kage.. Pludselig skulle bordene og stolene liiige arrangeres til en halv bue.. og ind kommer en ung fyr.. ’’hej jeg hedder Anders, og I skal til at tegne croquis billeder.. og så smed han ellers alt tøjet…!

Efter vores kunsteriske udskejelser, fik jeg lov til at blive kørt hjem og skifte til om aftenen… Efter tre kvarter var jeg tilbage igen.. Nu skulle vi have mad fra Bowling centret, det smagte rigtig godt og vi hyggede os…

Der var lavet en quiz om mig, og andet underholdning…

Efter maden sad vi og hyggede.. og jeg kunne godt fornemme at der endnu engang blev sat stole op i en rundkreds med en stol i midten…. Ind kommer så ’’Politimanden’’ Andy!!... Og så var der ellers strip for alle pengene…

Det var en rigtig festlig og god dag!! =)

post-48010-0-36440700-1332932066.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer