lenepigen

Udlejning af brudekjoler i midtjylland

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der nogen der ved hvor man kan leje kjoler i midtjylland??

http://www.brudesalonen.dk/ prøv hende her.. ved hun lejede ud på et tidspunkt men ellers har hun mange kjoler til meget få penge.. og der er en brudebutik i Viborg hvor alle kjoler er sat ned.. men kan ikke lige huske navnet...

0

Del dette indlæg

Jeg syns du skulle prøve at gå en tur på dba.dk, guloggratis.dk eller trendsales.dk og se, om du mon ikke kan finde en billig brugt kjole i dit område :) Oftest vil det være meget billigere end at leje en kjole, der snildt kan komme op på 2500-3000 kr :) Evt. også kigge på Lilly's hjemmeside på udsalgs-kjoler. Der er mange til billige penge (dvs det samme, som det koster at leje een). Ellers ...hvis du ikke skal giftes inden november, så holder alle kjolebutikkerne udsalg i oktober, hvor du kan få kjoler ned til 1000 kr :)

Held og lykke derude! :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan sagtens lade sig gøre at købe kjole, skørt, sko ,slør til under 5000.- Det er bare at holde øje med hvornår de har udsalg i butikkerne, der er også lilly lagersalg i vejle til oktober mener jeg det er, du kan læse mere om det på deres hjemmeside. Lilly har også altid udsalgskjoler i butikkerne, samt på deres webshop..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lilly i Holstebro holder udsalg NU og du kan sagtens få en smuk kjole til dit budget.

Mit budget er også max 5000 kr. og fik kjole i Lilly til 2800 kr. og med skørt endte vi på små 3700 kr.

Låner min søsters slør, men ville ellers ha´købt det brugt - de ligger brugt fra ca. 250 kr. på dba. Havde egentlig også besluttet at skørtet skulle købes brugt, men blev "revet" lidt med ;)

Ved der kommer tilretning oveni, men når alligevel ikke over ..... Og SUPER service derinde, kan varmt anbefale dig at kigge derind :)

Var rent faktisk i en smuk kjole til "blot" 2500 kr., hvor så der yderligere kom 25% oveni - tvivler på du finder lejepriser der kan matche det ?!!

Men om kjolen kan farves mm. efterfølgende skal jeg ikke gøre mig klog på .....

0

Del dette indlæg

Brudekjole... Men ender nok med at købe...

Vil bare ikke give mere end 5000 alt inkl.. Og så skal kjolen kunne farves og bruges til festkjole til senere fester...

Knold og Tot i Viborg har udsalg... ned til 1500 kr... der er mange fine :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer