Embla

Hårkam/ spænde der går lidt ned over sløret, hvor?

16 indlæg i dette emne

Er der nogle der ved, hvor man kan finde noget til håret, der sidder ved kanten af sløret og hvor der hænger lidt ned over knolden?

Har søgt på etsy, men ved ikke lige hvad jeg skal søge på, for at finde den slags?

Nogle der kan hjælpe?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige kigget derinde, kan kun se at der er 2 hairpieces tilsalg med fjer. Kan være at den allerede er solgt?

Har købt en sød hårkam med blå sten, men den passer slet ikke til mine smykker, der er med ametyst, så er lidt i vildrede, skal have et slør på, men enkelt satinkant, så synes at der mangler noget pynt til håret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde et hårsmykker på der hang ud over min knold. Jeg valgte selv at lavet det, det kunne måske også være en mulighed for dig?

579985_10150848498152063_705336248_n.jpg

Den er godt nok super flot - har du bare fået den til at sidde med hårnåle?

0

Del dette indlæg

ellers er det muligt at jeg kan lave et til dig, hvis du har en idé. Så kan vi arbejde ud fra det... du kan evt sende en PM hvis du er interesseret :wink:

Har overvejet det, har kigget på flere af dine ting på etsy og har sat 3 som favoritter :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ellers er det muligt at jeg kan lave et til dig, hvis du har en idé. Så kan vi arbejde ud fra det... du kan evt sende en PM hvis du er interesseret :wink:

Har overvejet det, har kigget på flere af dine ting på etsy og har sat 3 som favoritter :loveshower:

du må sige til hvis det er :loveflag:

0

Del dette indlæg

Du kunne jo lave noget lignende bare med perler.... Det er sådan lidt lady marian agtigt, men garanteret super smukt

Det kunne se rigtig smukt ud - er bare ikke sikker på at min kreativitet rækker så langt hehe

hmmm, måske man kunne få lidt lys lilla i, så det matcher halskæden, eller, det ville måske blive for meget.. må google videre efter gode ideer og bestemme mig for, hvordan håret skal se ud :fløjt:

Vedhæfter lige billede af slør, kjole og halskæde, så i kan se, hvad det skal passe til

post-57599-0-44330100-1341860800.jpg

post-57599-0-75294700-1341860811.jpg

post-57599-0-30226300-1341860830.png

Redigeret af Embla
0

Del dette indlæg

jeg havde et hårsmykker på der hang ud over min knold. Jeg valgte selv at lavet det, det kunne måske også være en mulighed for dig?

579985_10150848498152063_705336248_n.jpg

Den er godt nok super flot - har du bare fået den til at sidde med hårnåle?

De sommerfugle der sidder oppe ved støret sidder fast på hårnåle (de er købt sådan i H&M) de andre sommerfugle er nogle øreringe jeg købte og så har ødelagt. Men ja de to øverste sommerfugle sidder jo så på hårnåle og så er der nogle hårnåle i kæden og ned gennem sløret, så de sidder fast i håret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med inspiration fra de damer, har jeg idag været ude og købe forskellige perler, sølvkæde, spænder, hårbøjle mm. regner med at prøve at lave lidt forskelligt, og se om jeg kan lave noget der passer til mit look - bliver spændende :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer