Victorias secret

Min første kjoleprøvning :) - meget spontant :)

15 indlæg i dette emne

Jeg var i KBH igår med min veninde, og gik tilfældigt forbi Lilly på strøget, og så gik vi derind bare for at kigge. Hun kiggede så i deres blad, og snakkede løs om de kjoler hun gerne ville se mig i.

WUPTI så stod jeg i en brudekjole - for de havde faktisk tid til det :) Det var slet ikke så overvældende og kvalmende som jeg oprindelig havde troet :a1221: - nok fordi det var så spontant.

Jeg får en ufattelig flot talje i de kjoler :cheerleader3: og jeg har åbenbart en god længde på stykket mellem brystet og halsen (ved altså ikke lige hvad det hedder), så alle 4 kjoler sad rigtig godt på mig - hvilket ikke er til at klage over :wink:

Hun var MEGET sød hende der hjalp mig, og hun havde fuld forståelse for, at det var 1. gang, og jeg skulle bare se det som starten. Rart nok.

Men når det så er sagt, så er lillys kjoler ikke mig, sådan umiddelbart.. Jeg følte ingen WOW på noget tidspunkt, ikke i nærheden af.

De er lidt for ehm, kedelige, hvis man kan sige det sådan. Stoffet er også sådan lidt.. Jeg havde så også kun 4 på. Måske hvis jeg ser mere, så ændrer det sig. Men jeg glæder mig ufatteligt til at komme ud i andre butikker og prøve kjoler :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har tydeligt ikke hørt nok efter herinde, man laver ikke sådan tråde uden billeder Marianne!! -HAHA-

Det er jo en ærlig sag at kjolerne ikke var dig.. Nu er min opfattelse af dig også at du er lidt et luksusdyr , og det har nok også noget at sige i valget af kjole... Misforstå mig nu ikke, det er ikke negativ ment :)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er et luksusdyr, og det står jeg ved :) - dog ikke så meget i mit tøj faktisk. Og jeg vil stadig helst ikke give mere end omkring 5000 for en kjole, men til gengæld så er jeg ligeglad med om den er fra forrige kollektion mm.

Jeg har faktisk billeder, men min veninde tog dem, og ehm.. de er ikke gode. Lad os sige det sådan. Hun tog også kun billeder af 2 af dem, for de andre kunne hun ikke lide. Men til den planlagte prøvning, skal jeg nok sørge for at lægge billeder ind :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det på samme måde og har altid haft det sådan med Lillys kjoler.. der manglede på en eller anden måde noget - for mig :) Jeg synes det er FEDT, at andre er vilde med Lillys og alle dem herinde, der er endt op i en, har lignet en million.. de er bare ikke for mig :)

Jeg selv endte op i en Justin Alexander fra 2010 til 11.800,-, men købt på udsalg, hvor jeg sparede 3000,-, så det er da muligt at finde smukke kjoler til en rimelig pris.. Jeg var ligesom dig ligeglad med kollektion og årgang, bare kjolen klædte mig :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit indtryk er bare at det er ret svært at finde noget til 5000, med mindre man vælger en Lilly eller køber en brugt kjole.. Måske jeg bare ikke har kigget mig nok for, men jeg har så heller ikke været villig til at forlade Århus for at kigge kjole, da det er alt for besværligt for mig når jeg ikke har kørekort, og de fleste venner / i min familie heller ikke har bil ( altså dem der er tæt på mig, som ville være relevante til en prøvning)..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Marie herinde fra, har skrevet til mig, at hun nok skal finde en udsalgskjole til mig til 5000, så mon ikke det nok skal lade sig gøre. Ellers må jeg bare hoste op :) 7000 er også fint nok, hvis det ikke kan være anderledes :tunge:

Og jeg har planlagt at tage både til københavn, roskilde, århus og vejle, så mon ikke jeg har heldet med mig. Jeg har kørekort - men kører ikke, og vi har i øvrigt bil på gule plader, så jeg er også afhængig af andre - MEN jeg håber det går alligevel :)

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Marie herinde fra, har skrevet til mig, at hun nok skal finde en udsalgskjole til mig til 5000, så mon ikke det nok skal lade sig gøre. Ellers må jeg bare hoste op :) 7000 er også fint nok, hvis det ikke kan være anderledes :tunge:

Og jeg har planlagt at tage både til københavn, roskilde, århus og vejle, så mon ikke jeg har heldet med mig. Jeg har kørekort - men kører ikke, og vi har i øvrigt bil på gule plader, så jeg er også afhængig af andre - MEN jeg håber det går alligevel :)

Marie herinde fra, har skrevet til mig, at hun nok skal finde en udsalgskjole til mig til 5000, så mon ikke det nok skal lade sig gøre. Ellers må jeg bare hoste op :) 7000 er også fint nok, hvis det ikke kan være anderledes :tunge:

Og jeg har planlagt at tage både til københavn, roskilde, århus og vejle, så mon ikke jeg har heldet med mig. Jeg har kørekort - men kører ikke, og vi har i øvrigt bil på gule plader, så jeg er også afhængig af andre - MEN jeg håber det går alligevel :)

'

Hvis man er villig til at køre rundt , så er det jo også helt fint.. Jeg gad bare ikke, både pga. det praktiske, men også pga økonomi :) Jaja, bare kald mig en nærrigrøv, men jeg ser det som en fordel i det her bryllupshejs, for det er med til jeg holder vores budget nogenlunde nede, og ikke flipper helt ud :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan sagtens finde nogle flotte kjoler i andre brudekjoleforretninger end Lilly hvis man kigger når de har tilbud. Så hvis man ikke liiige skal have en Jesper Høvring eller lign på er der stadig håb :) Jeg købte min kjole i House of Brides da der var udsalg og der var mange kjoler til under 10.000 kr. Min var sat ned til 5000 kr :) Ellers ved jeg at den store Panoytis i Vejle? har udsalg 2 gange om året og de har bl.a. Pronovias kjoler som jeg synes er meget smukke.

God kjolejagt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fedt, at du havde en god oplevelse ! :) jeg var også selv i Lilly og prøve og syns heller ikke, at kjolerne var noget for mig og syns generelt også, at kvaliteten måske ikke var helt den samme, som fx i Nicolai ( hvor jeg har købt min og givet 7000 ). Men som Lene skriver ... Dem der har haft Lilly kjoler på har set forrygende ud. Men der er bla 70% hos nicolai nu og alle kjolebutikkerne holder udsalg i okt, så kan sagtens lade sig gøre at finde en kjole på udsalg til max 5k :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nemlig kigget op Pronovias kjoler, og der hvor jeg så dem stod de til 7-8000, så de må da ryge ned på omkring 5000.

De er ganske flotte de kjoler fra Lilly, og de sad super godt på mig, men ja, kvaliteten er ikke lige sådan det jeg vist nok gerne vil have, og der måtte gerne være lidt mere specielt over det. Så jeg glæder mig til at prøve andet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at smag og behag er forskellig - ellers ville der ikke være noget at snakke om :)

Min kjole er fra Lilly, og det "skammer" jeg mig ikke over... Jeg havde nemlig til genæld den fornemmelse "wow, dette er KJOLEN". Efter kun tredje forsøg.

Samme dag skulle jeg faktisk også et andet sted, hvor prisen er noget højere end Lilly - og der var jeg i mange flere kjoler, men ingen af dem duede til mig.

Og jeg havde kigget et hav af brudekjole-hjemmesider (både Ålborg, Århus, Vejle m.m.), men jeg havde forelsket mig i Lilly's.

Men det er jo også lige meget (i min verden), hvor den kommer fra, når bare man ved at det er den rigtige man har valgt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt at smag og behag er forskellig - ellers ville der ikke være noget at snakke om :)

Min kjole er fra Lilly, og det "skammer" jeg mig ikke over... Jeg havde nemlig til genæld den fornemmelse "wow, dette er KJOLEN". Efter kun tredje forsøg.

Samme dag skulle jeg faktisk også et andet sted, hvor prisen er noget højere end Lilly - og der var jeg i mange flere kjoler, men ingen af dem duede til mig.

Og jeg havde kigget et hav af brudekjole-hjemmesider (både Ålborg, Århus, Vejle m.m.), men jeg havde forelsket mig i Lilly's.

Men det er jo også lige meget (i min verden), hvor den kommer fra, når bare man ved at det er den rigtige man har valgt :thumbsupsmileyanim:

Det er jo i bund og grund fløjtende ligegyldigt, hvor kjolen kommer fra - om den er hjemmesyet, mormors aflagte eller den vildeste Vera Wang - hvis det er KJOLEN :biggrin: Mit hjerte har aldrig sprunget et slag over, når jeg har stået og kigget på Lillys vinduer, men det gjorde det til gengæld, da jeg så mig selv i KJOLEN.. og sådan skal det jo være :) Lilly, Justin Alexander eller hvilket mærke det nu ellers skulle være :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer