Cassandrachanel

hvorfor er mit indlæg væk?

12 indlæg i dette emne

Har skrevet et indlæg og spurtgt om nogen havde nogen erfaring med siden Lightinabox.com og nu er det slettet, kan heller ikke se det inde på min side under mine indlæg ...... hvor mærkeligt???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Men hvis det var en "no no" side ville hun jo ikke kunne skrive navnet på dem?

Hmm... Du har ret...

Måske er det en ny "no no" side, som de ikke havde fået opdateret endnu?

Ej, nu gætter jeg bar, aner det jo ikke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Det er en no-go side, som bare er stavet en smule anderledes end siden egentlig hedder.

Jeg har derfor slettet indlægget, men må beklageligvis indrømme, at da jeg efter at have slettet indlægget ikke kunne huske, hvem der havde startet indlægget.

Derfor kunne jeg ikke sende en PM om, at jeg havde slettet det.

Så derfor - beklager den mangelfulde information.

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej ok undskyld jeg vidst ikke det var en side der ikke måtte nævnes, vidste ikke i havde sådan nogen lister. Jeg er rimlig ny og prøver at finde ud af hvordan alt fungere her inde. Men det betyder så at det er en side som ikke er god, som man ikke skal købe fra ?? eller er det fordi man ikke må reklamere for den ??

undskyld igen hvis jeg har skrevet noget man ikke måtte,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej ok undskyld jeg vidst ikke det var en side der ikke måtte nævnes, vidste ikke i havde sådan nogen lister. Jeg er rimlig ny og prøver at finde ud af hvordan alt fungere her inde. Men det betyder så at det er en side som ikke er god, som man ikke skal købe fra ?? eller er det fordi man ikke må reklamere for den ??

undskyld igen hvis jeg har skrevet noget man ikke måtte,

Det for fordi siden her ikke støtter de firmaer, som laver kopi-brudekjoler, mener jeg. Jeg er også ny herinde :-) . Du gjorde det jo i god tro, så jeg tror kun den eneste konsekvens er, at dit indlæg blev slettet og det var det hele. Synes i øvrigt det er rigtigt fint, at siden her har en holdning til det :-) Det betyder jo ikke, at de blander sig i, hvor folk køber deres kjoler. De ønsker bare ikke, at der skal skrives om det her - og fair nok. Mener der findes et indlæg et sted, hvor det hele er beskrevet. God dag til dig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej monsii

tak, ok jeg så godt de lavede kopi kjoler. men det var smykkerne jeg spurgte om :-) leder nemlig efter det helt rigtige diadem :-) men var slet ikke klar over det en no-go side. :-)

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer