Brud 7-9-13

<3Annette & Rune<3

15 indlæg i dette emne

<3<3 weee vi skal GIFTES<3<3

Lidt om os:

Vi har kendt hinanden i snart fem år, er 30 og 36år, har to børn, og skal nu giftes<3

Vi drømmer om et hyggeligt bryllup ikke den vilde fest, da vi i sommers holde min 30års, med telt i haven, åben hus, dj, stripper og fest hele natten, så vi er "mættet".

Planen (oprindelig) er kirken kl11 ( er bugget) det er pedersborg kirke, en meget smuk lille kirke i sorø, der ligger på en bakke top med udsigt over en stor sø.

Bagefter billeder i sorø akademihave.

Frokost et sted, (har reservert herreford steak house) og bagefter telt i min fars have med kaffe gaver og brudevals.. Så vil vi så arrangere et hotel/kro hvor vi vil bruge et par dage på hygge og hinanden..

MEN!!! Min far har haft sit hus til salg i 5år! Og nu ser det ud til at det er blevet solgt!! Altså det er selvfølgelig godt nok for ham, men come on, kunne der ikke lige være gået et år mere ;-)

Så nu er planen ændret, vi skal i morgen ud på sorø golfbane og spise frokost og se om det er en mulighed.. Jeg syntes bare det var en fed idé, hos min far, så havde han kunne overtage værst rollen efter brudevals, og vi kunne liste af mens folk stadig kunne hygge sig. Nu bliver vi nød til at afsluttet det, det har jeg det lidt øv med, føler lidt jeg skal smide folk ud, nu når vi selv skal videre.. Men intet er fast inu, så det bliver spændende hvad det ender op med..

Vi har købt nye forlovelses ringe, dem fik vi til min fødselsdag i maj, og de skal bruges til brylluppet, så der er ingen dato i inu ;-)

DSC_0290.jpg

Det er 14 karat og min med en sten i. Vi kender guldsmeden og fik 4000 i rabat, og kom af med 8000 så vi er meget glade.. Glæder mig til at følge med i jer andres tråde, og få en masse inspiration <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til!

Kan godt forstå du er vild med den kjole, den er da også vildt lækker! (også selv om den er nedringet og med langt slæb)

ØV at den første plan gik lidt i vasken, men tror nu også at I kan få et fantastisk bryllup i golfklubben, det ser ihvertfald ud til at være super flot!

Glæder mig til at følge din (jaja -jeres planlægning)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer