crazy-chich

Knap så formelt 2013 - Dårligt og godt nyt...

188 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh, din kjole er bare SUPER skøn! :loveshower: Og den sidder da lækkert på dig!

Jeg har også købt kjole hos Kennedys. Hyggeligt sted og rigtig god service :)

Jamen de er bare skønne hos Kennedys :happy: ... og mange tak! Er bare rigtig glad for at jeg har besluttet mig for den...

Ai ja Trente Mølle er på Fyn... Jeg vender lige tilbage med det rigtige navn... Tænke tænke... Det var et super sted... God hjælp ikk'?

Du forsøgte - så er jeg glad :happy:

TRELDE NÆS... Det er sådan det hedder! Ligger lidt nord for Fredericia ude på spidsen. Lange i de i skoven og ud til vandet.

Minder da lidt om Trente.... ☺

Der er noget der hedder Troldehuset og der er også et mindre hus de ligger lidt fra hinanden.

Hvis vi boede lidt tættere derpå ville det bestemt være en mulighed til vores uformelle bryllup.

Pøj pøj

Ahh der... hehe, ja det kunne selvfølgelig være en mulighed... det tror jeg lige at jeg vil se på :)

Jeg takker for hjælpen!! :lol:

SÅ FLOT KJOLE... Tillykke med den :loveshower:

Taaaak :happy:

0

Del dette indlæg

Tillykke med kjolekøbet!!! Hover er det dejligt at have styr på ❤

Ren nysgerrighed... Hvordan går det med vægttabet? Det ligner at der er røget nogle kilo fra første prøvning til denne... ??

Du har altså plantet lidt kuller i mit hjerte mht den der kjole med de sorte blonder.... FOR POKKER! Den er hammer slammer lækker! Ikke set den før! Åh.....

0

Del dette indlæg

Tillykke med kjolekøbet!!! Hover er det dejligt at have styr på ❤

Ren nysgerrighed... Hvordan går det med vægttabet? Det ligner at der er røget nogle kilo fra første prøvning til denne... ??

Du har altså plantet lidt kuller i mit hjerte mht den der kjole med de sorte blonder.... FOR POKKER! Den er hammer slammer lækker! Ikke set den før! Åh.....

Ja det skøøøønt og alle siger bare at den er super sød... så det dejligt!!

Hmm - det går desværre ikke så godt med vægttabet.. der er for mange ting der har slået mig ud af kurs, men er lige blevet tilmeldt et livstilskursus... så det håber jeg vil hjælpe mig lidt på vej..

Åh ja, den kjole er jeg også helt vild med... og viste den til kæresten, da jeg jo vidste jeg ALDRIG ville få råd... og han synes også den var vild sød..

Så jeg forstår dig udmærket... den er bare flot!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå f pokker.... F til vægt :-( Jeg er selv lige startet hos vægtvogterne igen. ☺

Ved ikke om du har tænkt mere over Trelde næs. Men jeg kontaktede min svigerfar, der holdte sin fødselsdag derude. Vi var ca 20 plus minus..

Vi havde et lille bondehus der var edder hyggeligt. Han siger I kan kontakte Naturskolen derude Tlf 75957207 eller 40326434. Vi havde drikkevarer med og der kom nogen med noget mad, - så alt er muligt. Vi gik tur i skoven og ved vandet. Der er får og køer på de omkringliggende folder så det er total idyl. Tror dælme din mand vil hygge sig heeel vildt ☺

0

Del dette indlæg

Nå f pokker.... F til vægt :-( Jeg er selv lige startet hos vægtvogterne igen. ☺ Ved ikke om du har tænkt mere over Trelde næs. Men jeg kontaktede min svigerfar, der holdte sin fødselsdag derude. Vi var ca 20 plus minus.. Vi havde et lille bondehus der var edder hyggeligt. Han siger I kan kontakte Naturskolen derude Tlf 75957207 eller 40326434. Vi havde drikkevarer med og der kom nogen med noget mad, - så alt er muligt. Vi gik tur i skoven og ved vandet. Der er får og køer på de omkringliggende folder så det er total idyl. Tror dælme din mand vil hygge sig heeel vildt ☺

Hvor du sød sådan at finde nr. og det hele til mig... men tror ikke længere det er nødvendigt at finde et andet sted :)

Min far har åbenbart gået og tænkt over det, og målt lidt op... og han mener godt vi kan være i deres have.. :lol:

og det er jo bare super skønt!!

Men ja, tror også min H2B ville synes det kunne være lækkert sådan et sted... vi elsker vandet og havet, så det ville slet ikke have været et dårligt alternativ... :happy:

0

Del dette indlæg

iiiih det var da ikke lige med i planen...

Jeg kontaktede min præst for at få mail-adressen til hende der skulle vie os i stedet for ham, samt for at høre om vi kunne flytte vielsen til en time før.

Her får jeg så af vide, at den præst jeg nu havde affundet mig med at skulle vie os i stedet for ham, også har ferie. DOH!

Flot, nu er det så præst nr. 4 jeg skal overveje... MEN - hun kan selvfølgelig ikke den time før pga. vielse i hendes egen kirke.

Jeg tænker straks - jamen... hun kan da ikke nå én vielse kl. 15 et sted, for at nå til en anden vielse 14km væk kl. 16? :huh:

Så nu er jeg igang med at søge efter en god præst - som så også har tid den dag og på det tidspunkt!

Nogen der har erfaring med præsten Benjamin König??? :unsure:

iiiiih det slog mig lige af pinden at jeg igen skulle overveje en præst...

Men lidt godt nyt skal der jo også lige til... so here it comes!!

Mine forældre har godkendt at festen kan holdes i deres have, som kun er små 5-10min. gang fra kirken!!!

Jeg venter svar fra nogle kage-tøser og et teltudlejningsfirma, som jeg er igang med at lave en deal med...

- jeg får kage og telt, de får hver deres webdesign! :lol: ... det nu en god ting når man er igang med et budget bryllup... hihi..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot, nu er det så præst nr. 4 jeg skal overveje... MEN - hun kan selvfølgelig ikke den time før pga. vielse i hendes egen kirke.

Jeg tænker straks - jamen... hun kan da ikke nå én vielse kl. 15 et sted, for at nå til en anden vielse 14km væk kl. 16? :huh:

Ork jo, det kan sagtens lade sig gøre :) Vielsen tager en halv time, så er hun færdig kl. 15;30, lidt hilsen på brudeparret, kørsel til den anden kirke tager ca. 15 minutter med den afstand og så er hun i kirken ca. 15:50-15:55, hvor vielsen starter kl. 16:00 :)

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg

Ork jo, det kan sagtens lade sig gøre :) Vielsen tager en halv time, så er hun færdig kl. 15;30, lidt hilsen på brudeparret, kørsel til den anden kirke tager ca. 15 minutter med den afstand og så er hun i kirken ca. 15:50-15:55, hvor vielsen starter kl. 16:00 :)

Synes bare det er sådan i sidste øjeblik... men jeg er også typen som ikke er god til kun liiiige at komme til tiden.. hehe.... :wink:

Det er da bare så super duper topform med dine forældres have.... ☺

Ja jeg er bare SÅ glad for det.... :happy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer