louise298

Rasmus og Louise 9/2-13

34 indlæg i dette emne

Og kan da lige vise vores fine topfigur

EJ hvor fedt... :bestwishes: Hvor har I fået lavet den? Er slet ikke til de der figurer - er simpelthen for traditionelt.. Så noget i den retning ville være super cool..

Den er fra etzy.uk, kostede ca 250 kr og man bestemmer selv hvad der skal stå og i hvilken farve. Hun sender et tekst eksempel inden hun laver den. Er så glad for den :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fine ideer og er ret vild med dine lysestager til hver person :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se mere :)

Tak. Tror også det giver et rigtig hyggeligt look, og så skal man ikke kikke gennem 4 armet lysestager for at se de andre ved bordet :lol:

0

Del dette indlæg

Brudebuket

Min brudebuket bliver lidt speciel, da den skal samles udfra nogle blomstre fra min familie og tætte veninde. Det foregår på den måde, at jeg sammen med blomsterdekoratøren har udvalgt selve buketten form og farvekombination og så har min mor, mine søstre, mine bedsteforældre, svigermor og 2 veninder fået denne seddel sammen med invitationen:]

post-42495-0-20090200-1351073167.jpg

post-42495-0-97028800-1351073177.jpg

Min buket skal være i gyldne farver, som passer til vores brune/hvide tema og mit orange hår :loveshower:

Og så skal formen på den være som denne:

post-42495-0-35120100-1351073191.jpg

Ellers har blomstedekoratøren fået frie hænder, jeg kender jo ikke blomsterne :wink: Glæder mig super meget til at se den.

Redigeret af louise298
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer