Guest fladstjerne

Armhulerne......

12 indlæg i dette emne

..........bedst?

Jeg forestiller mig, at voks i armhulerne må gøre VILDT ondt???

vil også have en deo, der ikke gør armhulen hvid, og som bare virker. Men hvis man har fået vokset armhulerne dagen før eller sådan noget, så skal den jo også være rigtig, rigtig mild.

Hvad gør I??????

Sikke mange spørgsmål, jeg har i denne tid.........

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nej nej at vokse armhuler dagen før bryllup. Du bliver rød og kan slå ud.

Jeg skal giftes på lørdag og fik voksen armhuler i mandags.

Jeg får det gjordt jævnligt, samt ben og brasiliansk voks. Det gør ondt men resultatet er så fint.

Man må ikke bruge deo det første døgn efter voksning i armhulen.

honning

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Fladstjerne og andre...

Jeg faldt for nogle måneder siden over en super mild aloe vera deo-stick. Den er simpelthen det bedste der er sket for mig...Jeg bliver nemt rød og irriteret ved barbering under armene.

Det hjælper den på, men den kan holde mig fri for sved en hel dag... den hedder Aloe Ever -shield.

Der er mange aloe vera (FLP) forhandlere rundt om i landet så måske kender du en... ellers må du kontakte mig.

Det bedste er næsten at hvis man ikke er tilfreds kan man få pengene tilbage...

kH Jules

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej igen

Jeg syntes det er vildt pænt. Man bliver blød som en barnenumse og i mit tilfælde kan man ikke se de mørke hår som man ellers ville kunne se lige efter en barbering. Jo det gør ondt og hvis jeg havde penge til at få dem fjernet permanent gjorde jeg det også, men smerten er væk 5 sek efter hårne er trukket ud.

0

Del dette indlæg

Hej Honning,

Tusind tak for de gode råd. Lige et par spm. mere: Når du har fået vokset mandag, så kan man slet ikke se hårene lørdag?

Hvor lange skal hårene være, før man kan vokse?

Rigtig stort tillykke og held og lykke med brylluppet - det er jo i morgen!!!!!!

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Hej Fladstjerne og andre...

Jeg faldt for nogle måneder siden over en super mild aloe vera deo-stick. Den er simpelthen det bedste der er sket for mig...Jeg bliver nemt rød og irriteret ved barbering under armene.

Det hjælper den på, men den kan holde mig fri for sved en hel dag... den hedder Aloe Ever -shield.

Der er mange aloe vera (FLP) forhandlere rundt om i landet så måske kender du en... ellers må du kontakte mig.

Det bedste er næsten at hvis man ikke er tilfreds kan man få pengene tilbage...

kH Jules

:denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jules

Det lyder næsten for godt til at være sandt.... :heppe: :ph34r:

JUHUU - det vil jeg prøve... TAk for det... :mellow:

Det næste bliver så bare, at finde en klinik, der vil vokse armhuler - det er der åbenbart ikke mange, der vil i Aalborg.

MVH

Sund

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saa vidt jeg ved skal haarene vaere en halv, og helst en hel centimeter lange for at sikre at voksen kan faa ordentligt fat.

Den allerbedste deodorant jeg kender er fra ROC. Den holder en hel dag uden problemer, og smitter ikke af.

Men det er nok en god idé at du proever deodoranten et par dage i forvejen, saa du ved, hvordan du reagerer paa den.

Hav en dejlig dag,

:) Knus fra Kimmi

0

Del dette indlæg

Hva' med VEET ?? det har jeg brugt før og det virker upåklageligt.. men selvfølgelig er ideen med, at man smører noget på, der falder noget af lidt mærkelig... ;) måske jeg skulle prøve på mave dellen :)

Et er sikkert jeg skal ikke ha voks i mine armhuler.... bliver jævntligt vokset i ansigtet (hage+overlæbe) men det er rigeligt for mig....

Held og lykke :)

Quaade :plante:

0

Del dette indlæg

hej

jeg bruger selv aloe vera's deo og har haft stor gavn af den til alt fra:

forminske svedproduktionen

laver ikke mærker på tøjet

mild duft, så man selv kan påføre duft i det omfang og den duft man ønsker

kan bruges efter hårfjerning med voks/barberblad under armene, på benene og i bikinilinen, så man slipper på de små røde pletter.

kan bruges til sure tæer

kan bruges under bikinie bøjlen, hvis man har problemer med røde slidsår når man sveder.

uden alkohold og svier derfor ikke

og så har de 90 dages fundtilfredsheds garanti, det vil sige at var jeg ikke tilfreds med deo'en afleverede jeg den bare retur sammen med kviteringen og får alle mine penge retur;-) jeg var så meget glad for den.

jeg kender en forhandler, så ønsker i at prøve så giv en mail eller pm.

hilsen Randi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer