insolentmint

brudekjolen - en nedtonet type .... findes det ?

16 indlæg i dette emne

På lørdag skal jeg ud og prøve udsalgskjoler fra kennedys, det bliver super.

Men jeg er bare ikke til "brudekjoler" (og ja kjoler generelt) alt det der fluff og puff nej nej jeg har kigget rundt på kennedys billeder, det er naturligvis af kjoler for næste næste sæson og udsalgskjolerne er selvfølgelig ældre. Det godt nok meget få af kjolerne der siger mig noget som helst.

Men jeg vil bare høre fra jer der allerede har været på kjole jagt

findes der brudekjoler, der bare er helt enkelte - også til de lidt større piger - jeg er str 46 (med øh :blush: store :b223:)

jeg er ved at tabe mig, men jeg kommer bestemt ikke under str 40 eller str 42 for den sags skyld.

jeg vedhæfter her er et eksempel på hvad jeg kan lide, jeg har set denne (og prøvet) den var bare for lille. - ikke et brudekjole sted det var et fest kjole sted.

jeg har to vigtige krav

jeg skal ikke have noget slæb på kjolen

den skal være ankel lang, men heller ikke længere. - skal giftes på en strand, og vil godt bore mine tær i sandet :-)

men jeg kan på den anden side også lide at have noget op over skuldrene, ikke nødvendigvis ærmer ikke nødvendigvis uden. Det er vist godt jeg kommer ud over prøver nogle kjoler :-)

post-60945-0-95983000-1351537041.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Når nu du skal giftes på stranden, har du så kigget på nogle af de asymmetriske kjoler. Hvor den er kortere foran, og længere bagpå?

De er super flotte og lette i looket, og du kan få dem mere eller mindre pyntet.

Held og lykke med din brudekjole prøvning på lørdag :balloons:

jo dem har jeg set nogle af, nogle af dem er godt nok osse lidt for "meget" for min smag. og nogle af dem er faktisk søde.

Men en anden ting er at mine ben er ikke kønne - ar og har tit blå mærker, jeg kan ikke garantere at jeg banker mit ben mod noget dagen før brylluppet.

ugen før bryllupet starter vores brullups rejse en uge i san juan, der skal dykkes cykles, bade, snorles osv, dagen før bryllupet springer vi på et krydstogskib mod den ø hvor vi holder bryllup på stranden og springer på skibet igen og nyder 6 dage mere på skibet. (øj øj jeg glæder mig)

faktisk er der en kæmpe chance for at jeg rent faktisk får 20 blå mærker

tak glæder mig osse til prøvningen, jeg tror ikke jeg finder noget. Men der er jo osse længe til endnu :-)

Redigeret af insolentmint
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med en almindelig hvid bomuldskjole? Har en bekendt der blev gift i sådan én på en strand, hun var SÅ smuk selvom kjolen ikke var fancy. Bare kør på med nogle blomster i håret :)

Beklager det meget store billede.

post-52053-0-85223200-1351603950.jpg

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fortvivl ej. Det er faktisk ikke så svært at finde en enkel brudekjole :) Jeg blev selv gift på stranden, og havde købt denne: http://www.bryllupsklar.dk/forum/69867/3-x-bryllup-ct-jeg-lever-stadig-billeder-d.html/page__view__findpost__p__1215004

Købt i BrideFashion i Virum (fantastisk service!)

Og havde anskaffet mig denne til den store fest efterfølgende: http://www.bryllupsklar.dk/forum/69867/3-x-bryllup-ct-jeg-lever-stadig-billeder-d.html/page__view__findpost__p__1162812 (kjolen nederst i indlægget. Ikke den første! :biggrin:). Jeg kom godt nok aldrig i denne, da jeg følte mig så dejligt tilpas i den anden... spild af penge. Men i hvert fald to enkle kjoler :biggrin:

Købt i Kennedys.

Men hvis det ikke nødvendigvis behøver være en decideret brudekjole, så kan sådan en bomuldskjole som msmountains viser, også være super fin :)

(Sorry jeg ikke kan ligge billeder ind, men er fra ipad'en)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en almindelig hvid bomuldskjole? Har en bekendt der blev gift i sådan én på en strand, hun var SÅ smuk selvom kjolen ikke var fancy. Bare kør på med nogle blomster i håret :)

Beklager det meget store billede.

det er osse lidt min ide - det der flow noget er stille og neddæmpet

men hvor finder man de kjoler

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fortvivl ej. Det er faktisk ikke så svært at finde en enkel brudekjole :) Jeg blev selv gift på stranden, og havde købt denne: http://www.bryllupsk...ost__p__1215004

Købt i BrideFashion i Virum (fantastisk service!)

Og havde anskaffet mig denne til den store fest efterfølgende: http://www.bryllupsk...ost__p__1162812 (kjolen nederst i indlægget. Ikke den første! :biggrin:). Jeg kom godt nok aldrig i denne, da jeg følte mig så dejligt tilpas i den anden... spild af penge. Men i hvert fald to enkle kjoler :biggrin:

Købt i Kennedys.

Men hvis det ikke nødvendigvis behøver være en decideret brudekjole, så kan sådan en bomuldskjole som msmountains viser, også være super fin :)

(Sorry jeg ikke kan ligge billeder ind, men er fra ipad'en)

okay WAUW det er nok første gang hvor jeg faktisk ser kjoler hvor det er så tæt på hvad jeg forstiller mig, bare lige minus det lille slæb :loveboard:

hvad hedder de to kjoler og hvad kostede de.

og for at være rigtig fræk hvad str er du (eller ja kjolen) nogle gange når man ser billeder at de der ultratynde modeller så er kjolen bare noget helt andet i min størrelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fortvivl ej. Det er faktisk ikke så svært at finde en enkel brudekjole :) Jeg blev selv gift på stranden, og havde købt denne: http://www.bryllupsk...ost__p__1215004

Købt i BrideFashion i Virum (fantastisk service!)

Og havde anskaffet mig denne til den store fest efterfølgende: http://www.bryllupsk...ost__p__1162812 (kjolen nederst i indlægget. Ikke den første! :biggrin:). Jeg kom godt nok aldrig i denne, da jeg følte mig så dejligt tilpas i den anden... spild af penge. Men i hvert fald to enkle kjoler :biggrin:

Købt i Kennedys.

Men hvis det ikke nødvendigvis behøver være en decideret brudekjole, så kan sådan en bomuldskjole som msmountains viser, også være super fin :)

(Sorry jeg ikke kan ligge billeder ind, men er fra ipad'en)

okay WAUW det er nok første gang hvor jeg faktisk ser kjoler hvor det er så tæt på hvad jeg forstiller mig, bare lige minus det lille slæb :loveboard:

hvad hedder de to kjoler og hvad kostede de.

og for at være rigtig fræk hvad str er du (eller ja kjolen) nogle gange når man ser billeder at de der ultratynde modeller så er kjolen bare noget helt andet i min størrelse

Det er helt okay at du spørger :biggrin: Jeg er en størrelse 46-48 (hvor røven er det absolut breddeste sted på kroppen :biggrin:).

Den første kjole er fra W1 White One, men jeg kan desværre ikke finde navnet på kjolen nogen steder. Den kostede ca. 8500kr.

Nr. 2 kjole er Sincerity style 3631, der kostede 7500kr. Der står det er en str. 44, men jeg fik det inderste lag stof syet lidt ud så den passede min numse :biggrin: Ellers er der ikke gjort noget ved den. Og ja, hvis du en dag kommer forbi Kbh, så er du velkommen til at komme forbi og prøve den - for den hænger bare og kigger. Skal bare liiiige have taget mig sammen til at sætte den til salg :biggrin:

Håber du hjælper lidt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gud ja, Carinas strandkjole er jo (næsten) lige hvad du efterlyser. Og virkelig fin!

Sommerkjolen er fra nelly.dk... den koster 225kr - muligvis tidernes billigste bud på en brudekjole! :)

Men søg ellers på maxidresses eller maxikjoler, det er af en eller anden grund det, lange kjoler hedder for tiden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt okay at du spørger :biggrin: Jeg er en størrelse 46-48 (hvor røven er det absolut breddeste sted på kroppen :biggrin:).

Den første kjole er fra W1 White One, men jeg kan desværre ikke finde navnet på kjolen nogen steder. Den kostede ca. 8500kr.

Nr. 2 kjole er Sincerity style 3631, der kostede 7500kr. Der står det er en str. 44, men jeg fik det inderste lag stof syet lidt ud så den passede min numse :biggrin: Ellers er der ikke gjort noget ved den. Og ja, hvis du en dag kommer forbi Kbh, så er du velkommen til at komme forbi og prøve den - for den hænger bare og kigger. Skal bare liiiige have taget mig sammen til at sætte den til salg :biggrin:

Håber du hjælper lidt :)

hihi så har vi nok ca samme kropsform, kender godt det med røven hihi.

Har lige kastet rundt med mine kettlebells her i aften. For at blive tyndere, men osse bare generelt mere fit :cheerleader3:

sorry lidt reklame, det er en super fed træningsform "lift like a girl", tung træning, der er sådan en fed oplevelse at træning bliver noget man glæder sig til. kan kun anbefale det http://www.niashanks.com/2012/09/womens-beginner-strength-training-guide-lift-like-a-girl/

men tilbage til kjolen, så må jeg indrømme at prisen har så lige slået luften ud af mig. Jeg er ikke en kjole pige og at acceptere at en kjole "kan" være dyrere end et par jeans er svært i min verden.

Men skal jeg til kbh til foråret (HB2 har en søster over-there) og du stadig har kjolerne så kan det godt ske jeg lige smider en besked til dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg ikke lige se i landet hvor du kommer fra men hvis du er i nærheden af tønder så kig lige her http://www.askepot-brudekjoler.dk/index.php?romantica-2012 på side 4 der er nogle flotte korte kjoler og du kan være heldig de har dem på tilbud da det er 2012 modeller

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg ikke lige se i landet hvor du kommer fra men hvis du er i nærheden af tønder så kig lige her http://www.askepot-b...?romantica-2012 på side 4 der er nogle flotte korte kjoler og du kan være heldig de har dem på tilbud da det er 2012 modeller

uhhhh tak :-)

fik lige et økonomisk slag i fjæset idag. Så det var et kærkommet link :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt okay at du spørger :biggrin: Jeg er en størrelse 46-48 (hvor røven er det absolut breddeste sted på kroppen :biggrin:).

Den første kjole er fra W1 White One, men jeg kan desværre ikke finde navnet på kjolen nogen steder. Den kostede ca. 8500kr.

Nr. 2 kjole er Sincerity style 3631, der kostede 7500kr. Der står det er en str. 44, men jeg fik det inderste lag stof syet lidt ud så den passede min numse :biggrin: Ellers er der ikke gjort noget ved den. Og ja, hvis du en dag kommer forbi Kbh, så er du velkommen til at komme forbi og prøve den - for den hænger bare og kigger. Skal bare liiiige have taget mig sammen til at sætte den til salg :biggrin:

Håber du hjælper lidt :)

hihi så har vi nok ca samme kropsform, kender godt det med røven hihi.

Har lige kastet rundt med mine kettlebells her i aften. For at blive tyndere, men osse bare generelt mere fit :cheerleader3:

sorry lidt reklame, det er en super fed træningsform "lift like a girl", tung træning, der er sådan en fed oplevelse at træning bliver noget man glæder sig til. kan kun anbefale det http://www.niashanks.com/2012/09/womens-beginner-strength-training-guide-lift-like-a-girl/

men tilbage til kjolen, så må jeg indrømme at prisen har så lige slået luften ud af mig. Jeg er ikke en kjole pige og at acceptere at en kjole "kan" være dyrere end et par jeans er svært i min verden.

Men skal jeg til kbh til foråret (HB2 har en søster over-there) og du stadig har kjolerne så kan det godt ske jeg lige smider en besked til dig.

Brudekjoler kan desværre være ret dyre. Men jeg synes nu også den maxikjole, som Marianne har lagt et billede ind af, er rigtig fin! Og til 225 kr :o:thumbsupsmileyanim: Min egen ikke-brugte brudekjoler sælger jeg selvfølgelig også meget billigere end hvad den har kostet (undskyld for salgstalen :biggrin:)

Mht. kettlebells har du helt ret! Jeg går selv til Crossfit, og det er da også det sjoveste (og hårdeste) træning jeg nogensinde har gået til :) Jeg er egentlig ret stærk, men skal bare have tabt mig en masse kilo, så skal man nok kunne se musklerne :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg ikke lige se i landet hvor du kommer fra men hvis du er i nærheden af tønder så kig lige her http://www.askepot-b...?romantica-2012 på side 4 der er nogle flotte korte kjoler og du kan være heldig de har dem på tilbud da det er 2012 modeller

uhhhh tak :-)

fik lige et økonomisk slag i fjæset idag. Så det var et kærkommet link :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm ingen kjole til mig i Kenndys men nu da nu 100% sikker på at de der store kjoler slet slet ikke er mig. Der var en pæn festkjole, som ellers kunne have været go... hvis den kunne fås i hvid og var noget længere og at lige var lidt anderledes og og og .. hihi

men ellers havde min kæreste og jeg en afslørings aften for vores forældre igår og det var bare så sjovt og en super aften.

http://www.bryllupsklar.dk/forum/76905/vores-bryllup-maaske-lidt-anderledes-lisom-os.html/page__view__findpost__p__1307958

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har præcis samme udfordring, jeg vil have en fin, men enkel kjole og er en størrelse 48... eller en sød en, som fx en petticoat kjole. og har ikke særlig mange penge. Carinas strandkjole er ret fin - men jeg er nok lige en størrelse større - min bagdel er faktisk forholdsvist endnu større, som det ser ud til - så en kjole som er let og falder fint ville være godt (men giver de der fald på siden ikke mere vidde dér, carina?)

jeg leder... men da vi nok alligevel ikke kan blive gft foreløbigt pga økonomien og jobsituationen, kan jeg jo bare lede videre... :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer