Fredsgaard

MÅ SLETTES -- dobbeltoprettet

1 indlæg i dette emne

Jeg havde jo egentlig lovet mig selv ikke at oprette en planlægningstråd før jeg havde overstået alle eksaminerne, men to dage fra eller til gør vel ikke den store forskel :fløjt:

Vi er begge studerende på SU, så brylluppet bliver en hyggelig kombination af gode tilbud, vennetjenester og en masse DIY... Vi vil rigtig gerne have en masse på plads tidligt, da vi begge skal begynde på speciale til sommer :blink:

Det praktiske:

• Dato: 7-9-13
  • Budget: 50.000 kr :blink:
  • Vielsen: Rådhus efterfulgt af ceremoni i park (dog med et lokale i baghånden i tilfælde af regn). Mangler at få på plads hvordan selve ceremonien skal foregå.
  • Receptions- & festlokale: Bar Vest & Syrensalen (Vejlby-Risskov Hallen). Er booket.
  • Receptionsmad: Groft brød, oliven, hummus, pesto, pølse, ost o.lign.
  • Bryllupskage: Bliver lavet af veninde.
  • Festmad: Får en kok ud. Får det billigt ved ikke selv helt at bestemme menuen, så han kan få det til at passe med andre arrangementer og ikke skal lave "ekstra" indkøb.
  • Drikkevarer: Svigermor skaffer øl og vin til gode priser. Resten hentes i tyskland.
  • Musik: Ordner min lillebror, der er DJ.
  • Ringe: Titaniumsringe med en "blank ring". Er bestilt ! Er ved at blive graveret, så kan hentes i næste uge.
  • Fotograf: En ven, der laver en masse fotografering i fritiden.
  • Bar- og serveringspersonale: Venner.
  • Gavekoordinator: Svigermor
  • Toastmaster: ??? Afhænger lidt af hvem Steffen vælger som brudesvende.
  • Gæster: Indtil videre 85 til spisning, men det skal ned omkring 70-75 :unsure: Ceremonien og receptionen er åbne, så der kommer ret mange. Vi har en ret stor vennekreds...

Mine ting:

• Kjole: Har tid hos Kennedys på mandag (d. 28.).
  • Brudesko: Købt :) Fandt et billigt par på trendsales. Får nok lidt ekstra pynt, som side-DIY-projekt...
  • Hår/Makeup: Veninde, der er uddannet frisør.
  • Brudebuket: Det sørger han for :o Min indre zilla har lidt svært ved ikke at skulle være med...
  • Brudepiger: Tre veninder. Én fra gymnasietiden og to fra universitetet.

Steffens ting:

• Tøj: Det blander jeg mig ikke i. Der kan jeg godt overlade al ansvaret...
  • Brudesvende: Han tænker.

Det kreative:

• Farvetema: Lilla og limegrøn
  • Invitationer: DIY. Billeder af prototype kommer snart :thumbsupsmileyanim:
  • Bordkort/Favourboks: DIY. Bolcheformet med navne påtrykt. Overvejer at få sat noget snor i, så man kan åbne den lidt ala kuverterne ved Oscar-showet.
  • Gæstebog: Er faldet lidt for ideen med at lave en plakat med fingeraftryk. Skal lige tænkes lidt over...
  • Bordpynt: Omvendte vinglas med trådkugler (i lilla og grøn) under og rustikke grønne bloklys ovenpå. Samt noget troldegren-værk -- der mangler der lige nogle ideer...
  • Mangler nogle ideer til at "gemme" loft og grimme gardiner.
  • Hjemmeside: Ordner min lillebror, da han er uddannet multimediedesigner.
  • Drinkskort: Også lillebrors tjans.
  • Brudepigegaver: DIY. Syer selv nogle clutch i temafarverne med en masse lækre småting i.

Måske har jeg alligevel styr på ret mange ting efterhånde... Men nu er bryllup også bare verdens bedste overspringshandling fra kedelig eksamenslæsning.

Redigeret af Fredsgaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer