Maria-s

Blomster, købe onsdag eller vente til efter Valentins, Fredag?

9 indlæg i dette emne

Hejsa,

Ja jeg står og skal giftes den 16. Og har lige opdaget at Valentins dag ligger i uge 7! Det er lig blomsterpriser der ryger i vejret. Æv. Jeg er sådan kommet i tvivl om jeg skal satse og så vente med at købe blomster til fredag, for at håbe på priserne er røget lidt ned igen? Men jeg skal jo lave alt pynt samme dag, så jeg har jo ikke rigtig nogen mulighed for at styre hvor meget de sprunget ud så...... Åhhhh hvad ville I gøre? Det skl lige siges at jeg gør det svære for mig selv ved at det kun skal være hvide blomster.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart forklarer at det er til et bryllup og derfor forlange at få det til normalpris :)/>

Jeg har en veninde som blev gift på valentinsdag, hun fik sine blomster til normalpris :)/>

Jeg har selv haft lidt med blomster at gøre, så jeg ved også at der fra deres leverandører tit sker prisstigninger, derfor kan de ikke sælge til det de normalt tager desværre.. Men tænker at alle de blomster de måske køber for meget ind til Valentins dag, jo så kunne købes billigt om fredagen??.... Men ved ski ikke rigtig om jeg tør løbe an på det. Tror måske jeg synes det er for af et sats, for muligvis at spare et par hundrede kroner...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må desværre skuffe jer og fortælle at priserne allerede er steget fra leverandørernes side, men nogle blomsterbutikker (bla der hvor jeg arbejder) forsøger vi at holde priserne så tæt på normalprisen, dvs vi får ikke dækket vores omkostninger men kunderne får næsten det samme for pengene som normalt!

De blomster der er dyrest i indkøb lige nu er:

Røde roser, røde gerbera, hvide roser, picture perfect (lilla) gerbera, grøn deko chrysantemum.

Mange andre blomster er normalpris, da efterspørgslen ikke er større end normalt!

Hos nogen blomsterhandlere der ikke har handlet fornuftigt ind, kan du måske være heldig at de gerne vil lave en handel med dig på fredag fordi de har for mange varere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer