victoriaemilie

Hvilken kjole passer bedst..

15 indlæg i dette emne

Hej til jer alle...

Jeg er faldet for 2 kjoler, men jeg er meget i tvivl om hvilken en af dem der passer bedst til et slør ala Marys altså et langt med blonde/kliplingskant.

Nr. 1 er besat med en masse perler og har en middel langt slæb med samme perlemøsnter som foran.

Nr. 2 er lavet i den lækreste Mikado-silke og den kan I se både forfra og bagfra..

Skriv hvilken en I synes er flottest og passer bedst til ovennævte slør...så jeg kan måske træffe en beslutning lidt nemmere..

Hilsen

Dorthe

Nr. 1

post-4755-1091391239.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uha ... det er da lidt svært ...

Jeg kan helt vildt godt li' kjole nr. 1 - den er super smuk og meget elegant, men kjole nr. 2 er også smuk - den er lidt mere sexet (hvis jeg må kalde den det) pga. den dybe udskæring for og bag.

Lad os vide hvad du vælger ...

0

Del dette indlæg

Jeg er også mest til kjole 2, nok også fordi den ligner min egen - helt samme halsudskæring!!!!

Men jeg er dybt rystet over, at du kan få den i ægte silke til 2000 kr. Hvordan hænger det sammen? Alene den fede silke til min kjole koster næsten 5000 kr. i indkøb.

Hvor køber du kjolerne?????

Men de er i øvrigt begge to utroligt smukke og stilfulde, synes jeg. Ville bare ikke selv vælge at sætte et blonde/kniplingeslør sammen med perler. Det bliver for meget.

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer