SeK

Renseri til sko?

3 indlæg i dette emne

Kære BK-damer,

Jeg har fundet mine gamle konfirmationssko frem for sin kasse og blevet overrasket over hvor fine de egentlig er. Jeg har umiddelbart ikke skiftet skostørrelse og overvejer seriøst at bruge dem igen på min bryllupsdag. Til den tid er de forhåbentlig blevet pyntet noget så fint hos Figgies Shoes, som nok skal give dem et helt nyt udtryk. Jeg er langt hen af vejen meget traditionel og minimalistisk, så disse sko skulle lidt være mit skæve indfald :a1221:

Problemet er nu, at de hvide konfirmationssko er både plettede og fået misfarvninger. Ikke noget der er meget slemt, men de virker stadig meget beskidte. Kender I til noget sted, hvor man kan sende sine sko til renseri ligesom man kan gøre det med sit tøj? Hvis ikke, ved I så hvordan jeg kunne gøre det selv uden at ødelægge dem?

På forhånd tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at se her:

Glat Skind

Glat skind er et samlet begreb for alt skind med glat lukket overflade.Til det hører nubret eller mat skind. Det øverste lag af dyre skindet, hvorfra pelsen er fjernet.

  • Pleje
    Glat læder får optimal pleje med Woly Fashion Leather Cream i tube, cremen frisker farven op og desuden en imprægnerende virkning. Kan bruges til sko, tasker, jakker m.m.
  • Rensning
    Combi Cleaner er egnet til rensning. Denne skum fjerner også snavs, uden at angribe farverne. Den er også god til fjernelse af render fra sne og salt. Pletter bør behandles før hele skoen renses. Det gøres ved at gnide skummet ind i skindet med en klud eller svamp.

http://www.skolageret.dk/indhold/skopleje-4415

Men ellers kender jeg ikke nogen der renser sko, mit bedste bud er at smutte forbi en skomager el. lign.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til skomager idag med et par sko der skal blokkes ud, og spurgte i samme omgang om de også kunne friske dem lidt op - det er også et par fra gemmerne - men det var ikke noget de gjorde selv. Til gengæld havde de hylderne fulde af pudsemidler! Og den ene var med 70% farve, så man kunne give skoene et friskt pust. Det tror jeg at jeg skal gøre. Måske det også var en mulighed for dig?

- hvor fedt det er dine gamle konfirmationssko! God historie der :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer