vestus

Susanne Nicolaisen

9 indlæg i dette emne

Jeg har netop modtaget mit hairpiece som den søde Sanne har lavet til mig, og det er bare så helt igennem fantastisk! Det er lige kommet ind ad døren og jeg er simpelthen ellevild.

Sanne har simpelthen været så sød og tålmodig hele vejen, som (nogle) andre zilla'er har jeg på ingen måde været den letteste, først ville jeg en ting, så en anden og så kom jeg alligevel i tvivl. Og Sanne har hele vejen været SÅ sød og tålmodig, kommet med gode råd og gode, beroligende kommentarer når det gik helt over gevind. Og selvom det i sidste ende var det her hairpiece det handlede om, har det bare været så vigtigt for mig at få så god og forstående service. Ellers var det endt med at blive en irriterende oplevelse, og som alle ved når man er midt i planlægningen af noget så stort som ens bryllup, er det bare så vigtigt med de gode oplevelser!

Jeg vil til enhver tid give Sanne mine varmeste anbefalinger. Jeg lægger et billede op når jeg er alene i huset og kan få taget et billede. Elsker simpelthen min birdcage-hat, der er så meget mig at man næsten skulle tro Sanne kendte mig i forvejen. Se dét, er en dygtig kunstner! Og så vil jeg ellers lade billedet tale for sig selv :biggrin:

Redigeret af vestus
2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holde 40 års fødselsdag i lørdags, der havde jeg et meget smukt hairpiece fra Sanne på (alle beundret det helt vildt)

Jeg kan også kun anbefale at man kontakte Sanne, for hun laver præcis det man ønsker og lidt til :heart: :heart: :heart:

Knus Susan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg holde 40 års fødselsdag i lørdags, der havde jeg et meget smukt hairpiece fra Sanne på (alle beundret det helt vildt)

Jeg kan også kun anbefale at man kontakte Sanne, for hun laver præcis det man ønsker og lidt til :heart:/> :heart:/> :heart:/>

Knus Susan.

Ihh Susan, hvor er du bare sød:-) må jeg ikke låne et billede på mail? Kram fra mig og tillykke:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååhh det er for langt fra mig:/ skal man så bare bestille fra etsy.com? Det er vel en sikker hjemmeside som ikke snyder? :)

det lover jeg dig det ikke er:-D I princippet handler du direkte med mig der. Det er bare en slags handelsportal:-) og ellers kan du sende mig en PM herinde og betale via bankoverførsel:-) hvad der er nemmest og føles bedst for dig:-)

kram Sanne:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer