miss mia-maja

What to do med hårpynt og smykker?

22 indlæg i dette emne

Hej alle søde medbrude

Jeg er i vildrede omkring hårpynt og smykker og søger jeres hjælp

Jeg skal have en lav knold med et langt slør sat fast over knolden. Mit hår er fint/glat og derfor tror jeg ikke at et tungt hårsmykke vil være muligt. Jeg har derfor overvejet en let blonde (min kjole har også blonder - se billede nedenfor) som sidder på siden af hovedet og måske også er synlig forfra. Går det i tråd med kjole og slør?

Derudover er jeg lidt i tvivl med smykker. Jeg kan bedst lide perler og rosa guld, som vores ringe også er lavet af, men der findes bare ingen smykker i den farve. Ellers passer alm. guld jo også fint til, men nu er jeg pludselig blevet i tvivl, da min kjole måske mest passer til sølv...?

:help:

post-61093-0-90472100-1366708529.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvf. kan din kjole da passe til rosa guld hvis du vil have det :) Og Pilgrim har faktisk både halskæder, armbånd og øreringe i rosa guld. Jeg har i hvert fald set det hos den forhandler i rosengårdscentret :)

0

Del dette indlæg

Jeg har kigget lidt efter almindelige perlekæder i butikkerne, men det er som om en almindelig perlekæde eller en kæde med en enkelt perle bliver for lidt til det enorme stykke med bart, som går fra min hage til kjolen starter.

Derfor har jeg kigget lidt på etsy efter nogle 20er inspirerede perlekæder, der fylder lidt mere...

Blomsten på den ene kæde er måske lige lidt for stor, men hvad siger I ellers?

post-61093-0-80181000-1366709214.jpg

post-61093-0-91254800-1366709223.jpg

0

Del dette indlæg

Selvf. kan din kjole da passe til rosa guld hvis du vil have det :) Og Pilgrim har faktisk både halskæder, armbånd og øreringe i rosa guld. Jeg har i hvert fald set det hos den forhandler i rosengårdscentret :)

Så må jeg lige en tur forbi pilgrim i rosengårdscentret snart (handler alligevel ofte i centrets fakta), så jeg kan se hvad de har at byde på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den der perlekæde med den store blomst er da rigtig fin :) Den synes jeg sagtens du kan bruge :)

Synes også den er meget fin, men synes også den er lidt stor - altså brochen... ved ikke om den bliver for "tung" og overpyntet...

0

Del dette indlæg

Ja, den kæde med blomsten er super sød... Og så med en hårblonde med guld og perler - det må da være et perfekt match til din smukke kjole :)

Jeg har også kigget lidt (læs meget) på dine hårblonder på etsy, men er lidt i tvivl om det bliver for tungt/stort på hovedet - specielt hvis det virkelig ender med, at jeg vælger den type halskæde med broche...?

0

Del dette indlæg

Synes sagtens du kan bruge guld og rosa guld til;-)

Jeg ville nok osse gå efter en blonde ting ell en tynd hairvine i farverne

uh ja hairvine kunne jeg jo også overveje :a1221:/>/>/> sikke mange muligheder!

Sidder lige og roder m denne her. Den er ikke færdig og jeg ved ikke endnu om der skal blomst på eller ej. Men den er let og kan bare fæstnes m hårnåle:-D

post-32248-0-26700700-1366735531.jpg

0

Del dette indlæg

Synes sagtens du kan bruge guld og rosa guld til;-)

Jeg ville nok osse gå efter en blonde ting ell en tynd hairvine i farverne

uh ja hairvine kunne jeg jo også overveje :a1221:/>/>/> sikke mange muligheder!

Sidder lige og roder m denne her. Den er ikke færdig og jeg ved ikke endnu om der skal blomst på eller ej. Men den er let og kan bare fæstnes m hårnåle:-D

Hvor er den fin og enkelt :loveshower:

men blomsten er lidt voldsom synes jeg. Personligt synes jeg den er pænere uden blomsten... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo, jeg har en forkærlighed for ting, der ses - men jeg synes faktisk at det er fjollet med fantastisk kjole og så en skræk for passende modspil (eller rettere medspil) på hovedet. Derfor er jeg ikke stor fan af små diademer eller et "ligegyldigt" hårsmykke. SELVFØLGELIG skal det hele passe til personens personlighed og stil, og alt skal bestemt ikke være stort. Er faktisk selv fan af enkel- og stilrenhed (og laver da også mindre ting en gang i mellem ;) ).

0

Del dette indlæg

@Susanne: bliver den længere? tænker nemlig at det jeg gerne vil have (hvad det så end er :unsure:/> ) skulle gå fra knolden/sløret og om på siden af hovedet...

Den kan blive den længde du gerne vil have;-) du kan evt måle hvor lang du gerne vil have den og gi lyd. Det er wire, der er snoet og det er bare at lave stykket langt nok fra starten. Det ville sikkert osse gi en fin effekt med en blomst mere, lavet af ferskvandsperlerne. Så kommer der balance i den:-) gi lyd hvis det er noget:-)

Kram sanne:-)

0

Del dette indlæg

:7himmel: Så mange smukke ting!!!

Jeg duer slet ikke til at tage beslutninger om smykker og hår og hvad der passer til mig :blush:

Jeg skal lige høre nogle flere meninger om smykkerne først både herinde fra og fra mine veninder før jeg kan tage en beslutning og så kan jeg beslutte hvilket hårpynt, der matcher smykkerne...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:7himmel:/> Så mange smukke ting!!!

Jeg duer slet ikke til at tage beslutninger om smykker og hår og hvad der passer til mig :blush:/>

Jeg skal lige høre nogle flere meninger om smykkerne først både herinde fra og fra mine veninder før jeg kan tage en beslutning og så kan jeg beslutte hvilket hårpynt, der matcher smykkerne...

Det er bare helt i orden, du ved hvor du kan fange mig:-D

0

Del dette indlæg

@Sanne: Jeg har stadig ikke rigtig besluttet mig mht hårpynt, men hvad ville det koste for sådan en hairvine som du viste bare uden blomsten og så den sidder nogenlunde som på billedet nedenfor. Altså helt omme fra knolden (og sløret) og så frem ad siden på hovedet.

Ved ikke om det var en lidt indviklet forklaring, men håber du forstår :rolleyes:

post-61093-0-02244600-1367433256.jpg

0

Del dette indlæg

jeg forstår sagtens(tror jeg;-))

Den kommer nok til at blive lidt længere end den m blomsten og med lidt flere "grene". Prisen kommer til at ligge ml 500-800.- alt efter hvor indvilket og detaljer mm

Men skriv evt en mail til mig på susanne.nicolaisen@gmail.com eller en PM herinde. Så kan vi tale nærmere om detaljer og præcise materialer:-)

kram Sanne:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer