sle85

S & HC 14.06.2014 - Beretning fra indlæg 510 - nyt fra 530

534 indlæg i dette emne

Photoshoot, del 1

Så gik turen – efter lidt kaos, fordi vi pludselig manglede en bil til at køre min mor og vores datter derud i – til Gigantium, hvor vi skulle have taget portrætbilleder. Gigantium er et kæmpe idræts- og kulturcenter, hvor vi ofte har været ude at se ishockey og bade, ligesom vi har været derude og se Riverdance – kan bestemt anbefales, for det var en meget stor oplevelse.

Her opdagede jeg så, at min kjole bestemt ikke var ren mere – jeg havde faktisk allerede set det inde i kirken, men det var værre, end jeg troede. Blonder suger åbenbart ALT til sig :huh:

Vi startede med at få taget billeder med vores datter på en betontrappe op til indgangen. Man kunne godt mærke, at fotografen er vant til at tage billeder af børn, for hun fik ret hurtigt vores datter opmærksomhed og fik taget nogle enormt gode billeder af os alle tre.

post-50352-0-21088800-1414172272_thumb.j

post-50352-0-23976300-1414172287_thumb.j

post-50352-0-31758100-1414172298_thumb.j

Vores fotograf ville gerne tage et billede af vores fødder - der opdager vi så, at Ronja har grisetæer, så det må der jo lige rettes op på

post-50352-0-69124500-1414172349_thumb.j

Efter denne fotoseance sagde vi farvel til vores datter, for det var meningen, at hun skulle med sin veninde hjem, inden vi kom tilbage til festlokalerne. Min mor sagde så lidt kryptisk, at hun altså måske stadig var der, når vi kom tilbage – hmm…

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Photoshoot, del 2

Vi fik så taget lidt flere billeder udenfor og gik derefter ind i Gigantium – der var godt nok varmt derinde! :o

HC og jeg havde dagen før været en tur derude for at finde gode steder at få taget billederne, så vi var lidt forberedte og skulle dermed ikke bruge alt for lang tid på det.

Jeg havde sagt til fotografen, at vi ikke ville have typiske bryllupsbilleder og havde også sendt inspirationsbilleder. Alligevel slap vi ikke for ”Og så kigger I på mig – så kigger I på hinanden – også giver I hinanden et kys!” Grrr… :pokey: Men det gik, og vi fik taget nogle fantastisk flotte billeder!

post-50352-0-95324500-1414172964_thumb.j

post-50352-0-88043800-1414172973_thumb.j

post-50352-0-26255800-1414172989_thumb.j

post-50352-0-46627200-1414172999_thumb.j

Og der skulle da også være plads til et fjollebillede :lol:

post-50352-0-33115800-1414173102_thumb.j

0

Del dette indlæg

Photoshoot, del 3

Som et specielt ønske sagde jeg, at jeg gerne ville have et hoppebillede :floejt:

HC var bestemt ikke meget for det (han havde set i ånden, at jeg ville ende på skadestuen resten af dagen), men vi gjorde det, og det var sjovt!

Jeg smadrede mine forfødder ned i gulvet, hvilket gjorde herreondt :oops: men det gik heldigvis hurtigt over igen. Man kan se på denne billedserie, at det gør først ondt på mig, og så reagerer HC ved at sige "Arghhhh!", imens jeg skraldgriner

post-50352-0-71314500-1414173338_thumb.j

post-50352-0-21613100-1414173353_thumb.j

post-50352-0-64589600-1414173361_thumb.j

post-50352-0-95921000-1414173371_thumb.j

(Nu jeg tænker over det, kunne jeg ikke mærke min ene storetå i et par uger efter - måske det havde noget at gøre med det her :floejt: )

Efter cirka en time gad vi overhovedet ikke mere fotografering, så vi sagde farvel til fotografen og praktikanten og kørte mod festlokalerne igen, hvor - næsten - alle vores skønne gæster ventede på os.

Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Superfede hoppebilleder! :lol: :lol:

Hvad er grisetæer, som jeres datter havde?

Tak :)

Hehe... Det hedder det, når højre sko sidder på venstre fod og omvendt ;)

Haha, hvor sjovt.

Jeg spurgte W2B om hun vidste hvad det var og så sagde hun: "Har de først opdaget det nu?" Som om det var noget medfødt -HAHA-

0

Del dette indlæg

Superfede hoppebilleder! :lol: :lol:

Hvad er grisetæer, som jeres datter havde?

Tak :)

Hehe... Det hedder det, når højre sko sidder på venstre fod og omvendt ;)

Haha, hvor sjovt.

Jeg spurgte W2B om hun vidste hvad det var og så sagde hun: "Har de først opdaget det nu?" Som om det var noget medfødt -HAHA-

-HAHA- Det må du godt drille hende med fra mig :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg vil lige starte med at sige stort tillykke med dit bryllup for nu snart et år siden.

Jeg har lige læst hele din planlægning + beretning igennem og du inspirere virkelig meget :BKSTREET:

Men jeg er nu kommet til din beretning og øv der er mange billeder jeg ikke kan se.

Jeg ved der har været problemer her på BK med at nogle billeder fra serveren er blevet slettet.

Det er ikke sådan at jeg kan logge dig til at lægge billederne op igen.

Det er specielt billederne fra jeres fotoshoot jeg MEGET gerne vil se.

Vi har lidt planer om at tage billeder i en p-kælder og der passer dine billeder med beton væggene meget godt som inspiration :thumbsupsmileyanim:

Håber meget du kan finde tid til det.

Er sikker på at din tråd kan inspirerer mange kommende brude.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil lige starte med at sige stort tillykke med dit bryllup for nu snart et år siden.

Jeg har lige læst hele din planlægning + beretning igennem og du inspirere virkelig meget :BKSTREET:

Men jeg er nu kommet til din beretning og øv der er mange billeder jeg ikke kan se.

Jeg ved der har været problemer her på BK med at nogle billeder fra serveren er blevet slettet.

Det er ikke sådan at jeg kan logge dig til at lægge billederne op igen.

Det er specielt billederne fra jeres fotoshoot jeg MEGET gerne vil se.

Vi har lidt planer om at tage billeder i en p-kælder og der passer dine billeder med beton væggene meget godt som inspiration :thumbsupsmileyanim:

Håber meget du kan finde tid til det.

Er sikker på at din tråd kan inspirerer mange kommende brude.

1000 tak :kiss: Vildt at du har læst det hele igennem! Måske jeg snart skulle få skrevet en slutning også ;)

Jeg kan godt se, at der mangler MEGA mange billeder - øv! :( Jeg skal nok se, om jeg ikke kan finde et roligt øjeblik til at lægge dem på igen :)

Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer