Ralphi

Sommertema

9 indlæg i dette emne

Kære alle!

Er helt ny på denne hjemmeside. Jeg er så heldig, at jeg skal giftes med min drømmeprins den 26.07.14. Vi tænker at vi snart jeg udarbejde en gæsteliste og sende save-the-date kort ud. Inden vi gør dette kunne jeg godt tænke mig at der var tænkt en smule over tema, sådan at de kommer til at passe sammen med invitationerne og selve farverne på dagen. Har i nogle ideer til tema i juli måned?

Har også lige vedhæftet et link til de invitationer, som vi godt kunne tænke os. Jeg glæder mig til at høre jeres gode ideer :)

http://www.pocketfoldinvites.co.uk/fiesta-1114-p.asp

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle!

Er helt ny på denne hjemmeside. Jeg er så heldig, at jeg skal giftes med min drømmeprins den 26.07.14. Vi tænker at vi snart jeg udarbejde en gæsteliste og sende save-the-date kort ud. Inden vi gør dette kunne jeg godt tænke mig at der var tænkt en smule over tema, sådan at de kommer til at passe sammen med invitationerne og selve farverne på dagen. Har i nogle ideer til tema i juli måned?

Har også lige vedhæftet et link til de invitationer, som vi godt kunne tænke os. Jeg glæder mig til at høre jeres gode ideer :)

http://www.pocketfoldinvites.co.uk/fiesta-1114-p.asp

Hey! :-)

Min kommende mand og jeg har også snakket om et sommertema. Men valg af tema er svært. Det afhænger jo meget af hvor man vil holde brylluppet osv. Jeg drømmer selv om et sommerbryllup med høj sol og skyfri himmel. Et rigtig prinsesse bryllup. Med valg af tema har vi snakket om farver og blomster..

Hvilke temaer har i snakket om?

Anne P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære alle!

Er helt ny på denne hjemmeside. Jeg er så heldig, at jeg skal giftes med min drømmeprins den 26.07.14. Vi tænker at vi snart jeg udarbejde en gæsteliste og sende save-the-date kort ud. Inden vi gør dette kunne jeg godt tænke mig at der var tænkt en smule over tema, sådan at de kommer til at passe sammen med invitationerne og selve farverne på dagen. Har i nogle ideer til tema i juli måned?

Har også lige vedhæftet et link til de invitationer, som vi godt kunne tænke os. Jeg glæder mig til at høre jeres gode ideer :)

http://www.pocketfoldinvites.co.uk/fiesta-1114-p.asp

Hey! :-)

Min kommende mand og jeg har også snakket om et sommertema. Men valg af tema er svært. Det afhænger jo meget af hvor man vil holde brylluppet osv. Jeg drømmer selv om et sommerbryllup med høj sol og skyfri himmel. Et rigtig prinsesse bryllup. Med valg af tema har vi snakket om farver og blomster..

Hvilke temaer har i snakket om?

Anne P

Hej Anne P

Jeg synes nemlig også det er rigtig svært... Har kigget lidt rundt på nettet og det virker som om strandtema er meget populært til om sommeren, men jeg drømmer nemlig også om et rigtigt prinsessebryllup, og der passer det altså ikke lige ind efter min mening :) Jeg synes måske mere, at det skal være nogle sarte farver, men jeg er faktisk helt blank på valg af tema... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi skal giftes om to uger bliver det jo også et sommerbryllup, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har taget højde for at det er et sommerbryllup. Vi har valgt farverne: Rød, sort og hvid samt roser, som jo mere er en vinter/efterårsblomst. Men vi ville gerne have muligheden for godt vejr (selvom det desværre ikke ser helt lovende ud lige nu :/) men samtidig ville vi også have det som vi ville have! Samtidig er min kjole heller ikke så sommerlig, som den nok kunne have været. Godt nok er den stropløs, men den er lang og varm. Så håber jeg overlever ;)

post-61144-0-01848300-1374853830_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for de fine billeder. Det kunne i hverfald godt bruges til lidt inspiration!

Maria2013: Det er virkelig en smuk kjole, som du bærer rigtig flot!!! Håber vejret er godt, der er jo stadig lidt tid endnu, så man kan stadig håbe på godt vejr! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for de fine billeder. Det kunne i hverfald godt bruges til lidt inspiration!

Maria2013: Det er virkelig en smuk kjole, som du bærer rigtig flot!!! Håber vejret er godt, der er jo stadig lidt tid endnu, så man kan stadig håbe på godt vejr! :)

Mange tak :) Ja vi håber på det bedste. Ellers er der jo ikke så meget at gøre ved det. Det skal nok blive en fantastisk dag alligevel :) Og tillykke med det kommende bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer