Lotus

Mangler hjælp til smykker

10 indlæg i dette emne

Jeg er ved at blive tosset af at kigge på smykker, har kigget det sidste halve år og nu hvor brylluppet er ved at nærme sig, så må jeg hellere snart tage en beslutning. Håber I kan hjælpe mig?!? :biggrin:

Har kigget lidt på perleøreringe (ørering billede 2), men er lidt i tvivl om det bliver for mange perler. Synes også "Kate Middleton inspireret øreringe" (ørering billede 1) er rigtig fine, men kan bare ikke bestemme mig. Fandt lige endnu en kandidat (ørering billede nummer 3).

Mht. Halskæde er jeg også rigtig meget i tvivl - skal den være stor, lille, med perler eller uden? Jeg er så meget i tvivl og er ikke kommet mindre i tvivl med tiden.

Indsætter billede af kjole (100% sikker på det skal være den), hårkam (er 99,9% sikker på det skal være den) og perlebrudebuket (er 65% sikker på det skal være den, ellers skal den være med hvide blomster). Regner med jeg skal have gulvlangt hvidt slør og navy-blå sko på.

post-61018-0-86266500-1373024544_thumb.j

post-61018-0-23624000-1373024552_thumb.j

post-61018-0-61126500-1373024561_thumb.j

post-61018-0-44042600-1373024604_thumb.j

post-61018-0-79170800-1373024783_thumb.j

post-61018-0-56355300-1373024818_thumb.j

post-61018-0-68063100-1373026226_thumb.j

Redigeret af Lotus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtig svært med de smykker, og ihh hvor er jeg selv meget i tvivl!

Nu har du jo kjolen på plads, og du er jo vild med perler, så jeg synes du skal vælge perleøreringene, og så en halskæde med en enkelt perle. Jeg tror det er okay at holde halskæden enkel.

0

Del dette indlæg

Nu har du jo kjolen på plads, og du er jo vild med perler, så jeg synes du skal vælge perleøreringene, og så en halskæde med en enkelt perle. Jeg tror det er okay at holde halskæden enkel.

Det eneste der er med at vælge perlesmykker er om det har den samme farve som min buket. Derfor er jeg begyndt at hælde en smule mere til at få noget, der passer til min hårkam i stedet, så jeg kan tænke det som et sæt.

Hehe jeg er også lidt bange for at komme til at ligne en stor perlepragt fordi der både er (mange) perler i buketten og på kjolen. :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det eneste der er med at vælge perlesmykker er om det har den samme farve som min buket. Derfor er jeg begyndt at hælde en smule mere til at få noget, der passer til min hårkam i stedet, så jeg kan tænke det som et sæt.

Hehe jeg er også lidt bange for at komme til at ligne en stor perlepragt fordi der både er (mange) perler i buketten og på kjolen. :blink:

Jeg har aldrig tænkt på at tænke hårsmykket ind som en del af smykkerne på den måde. Hvis du er bekymret for farven, så køb smykkerne hos en guldsmed hvor du kan sammenligne farverne. Det bliver måske lidt dyrere, men hvis det er perler du hælder mest til, så tror jeg at jeg ville gå den vej. Og selvom der skulle være en lille farveforskel, så ser man det nok ikke. Det er jo ikke fordi du står med din buket helt oppe ved ørene :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det hele skal passe sammen. Vælger man perler skal hårsmykket også være anderledes, ellers passer det ikke ind ;)

Så hvis du har bestemt dig for det hårsmykke så synes jeg du skal vælge øreringe og kæde i den stil.

Jeg ville vælge de sidste øreringe og så en enkel kæde med lidt bling i :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig tænkt på at tænke hårsmykket ind som en del af smykkerne på den måde. Hvis du er bekymret for farven, så køb smykkerne hos en guldsmed hvor du kan sammenligne farverne. Det bliver måske lidt dyrere, men hvis det er perler du hælder mest til, så tror jeg at jeg ville gå den vej. Og selvom der skulle være en lille farveforskel, så ser man det nok ikke. Det er jo ikke fordi du står med din buket helt oppe ved ørene :lol:

Det er selvfølgelig en mulighed at få til en guldsmed, men der er desværre det lille dilemma om det bliver for meget perle. Men tusind tak for input, det hjælper altså at få lidt kommentarer udefra :cheerleader3:

Jeg synes også du skal gå med perleøreringene og en simpel perlehalskæde. Jeg synes de øreringe med perler du har fundet passer så godt til dig og din smukke kjole :)

Ih tusind tak. Jeg synes også perleøreringene er rigtig smukke (tyvstjålet fra m. rose). Men ved ikke helt om jeg er helt vundet over med alle de perler.

Jeg synes det hele skal passe sammen. Vælger man perler skal hårsmykket også være anderledes, ellers passer det ikke ind ;)

Så hvis du har bestemt dig for det hårsmykke så synes jeg du skal vælge øreringe og kæde i den stil.

Jeg ville vælge de sidste øreringe og så en enkel kæde med lidt bling i :)

Hvor er hårsmykket iøvrigt fra? :)

Se det er jo lige de tanker jeg er gået med - blinge det hele lidt op :biggrin: Måske hvis jeg finder nogle vintage inspireret smykker uden perler, så passer det i stilen af blonde/perle g til hårkammen. Og som jeg sidder og skriver her, så tænker jeg, men enkle perlesmykker er jo også rigtig smukke - er helt i syv sind

Hårkammen er fra www.haircomesthebride.com

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer