Indy2014

Kasper og Christinas Bryllup - Nu kun 39 dage til bryllup!

55 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Halløj Kasper og Christina!

Mange gange tillykke!

Virkelig et flot festlokale i har fundet der!

Det ser ud til at planlægningen går som den skal. Jeg vil dog stadig høre om vi ikke skal komme med lidt god fest underholdning?

Cocktail catering firmaet Get Bartender serverer kvalitets cocktails med smil og godt humør!

Nu skal jeg selvfølgelig ikke bare lave kedelig reklame for firmaet. Jeg vil derfor gerne give dig 10 % rabat på vores normal priser.

Kunne det have interesse? Send os en lille mail på Contact@GetBartender.com eller kig forbi: http://getbartender.com/

Uanset hvad, så håber jeg bare at i får et fantastisk bryllup!

Mange gange skål!

Bedste Hilsner

Rasmus Damgaard

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halløj Kasper og Christina!

Mange gange tillykke!

Virkelig et flot festlokale i har fundet der!

Det ser ud til at planlægningen går som den skal. Jeg vil dog stadig høre om vi ikke skal komme med lidt god fest underholdning?

Cocktail catering firmaet Get Bartender serverer kvalitets cocktails med smil og godt humør!

Nu skal jeg selvfølgelig ikke bare lave kedelig reklame for firmaet. Jeg vil derfor gerne give dig 10 % rabat på vores normal priser.

Kunne det have interesse? Send os en lille mail på Contact@GetBartender.com eller kig forbi: http://getbartender.com/

Uanset hvad, så håber jeg bare at i får et fantastisk bryllup!

Mange gange skål!

Bedste Hilsner

Rasmus Damgaard

Hej Rasmus.

Vi har desværre et budget at overholde. Så det bliver ikke lige i denne omgang

Men helt sikkert noget vi vil overveje når vi skal holde 30 års fødselsdag. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før vielsesdag i Vildbjerg

Ja her i sognet bliver man altså inviteret til før vielses dag. Og her var dagens program.

1. Vi mødes i Vildbjerg kirke og gennemgår vielses ritualet.

Det var virkelig super godt at få det gennemgået. Der var endda brud og gom og det hele. Vi sang forskellige salmer og fik spillet forskellig ind og udgangs musik. Det var altså bare rigtig godt.

2. Så var der rundstykker og kaffe.

3. En par terapeut var og fortælle om hvordan man bevarer et godt ægteskab og undgår skilsmisse.

Synes det var lidt underligt at de allerede inden vi er gift taler om skilsmisser. Men vi fik os nogle gode grin og jeg tror især 2 meget unge par fik noget ud af det.

4. Frokost- lækker lækker mad fra møldrup.

5. økonomi rådgivning

tja, det var vist så som så. Ham rådgiveren der rigtig skulle ha været der, måtte melde afbud da hans kone var gået i fødsel, så der kom en noget landbrugshalløj og tja det var da ok, men der kom intet vi ikke vidste i forvejen, vi har god styr på økonomien.

6. Brudevals

Der kom en danselærer og øvede brudevals med os, det var virkelig godt. Og hammer sjovt.

7. Bryllupskage

Vi fik en slags bryllupskage fra en bager i Herning. Den var slet ikke min smag. Men fin kage.

Og så vat det tid til at gå hjem. Vi havde en rigtig underholdende dag. Og vi var glade for vi tog afsted.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer