Dorlp

Nogen der kender klædegården

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa 😃

Bor 10 min derfra, men da jeg ringede til hende lød hun ikk særlig glad og serviceminded... Mødte hende til en bryllupsmesse og hun kiggede på mig som om hun ikke kunne finde en kjole i min str 😞 er en 46, så ikk vildt slemt... Endte med en kjole fra Casa Lezar og der følte jeg mig som en prinsesse 👸

Hvor bor du?

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie...

Der er ikke nogen speciel årsag :a1221: - jeg er total i vildrede om hvor jeg skal køre hen...så jeg søger højt og lavt....og ønsker bare at finde et sted, hvor cet bliver en super dag for mig, min venninde og min mor og servicen er super....

Og et sted - hvor jeg forhåbentligt ikke selv skal gå til skræder med kjolen, men hvor den bliver tilrettet via butikken.....kan du det ???

Samtidig er jeg jo ikke en str. 36 - jeg er en str. 42-44 og 160 høj - så der bliver jo nok også lidt med længden....

Jeg satsede på at tage ud og købe brudekjole i februar - og skal giftes 24. maj - er det tids nok...???

KH Dorte

0

Del dette indlæg

Puha - og jeg er en 42-44 - så har hun måske heller ikke noget til mig 😭😭

Jeg bor i Holbæk på vestsjælland - så jeg skal være sikker i "min sag" inden jeg kører såååå langt.

Hvor ligger det andet du skriver ? Og hvad var prislejet der ?

Okay, altså hos Casa Lezar i KBH ( Frederiksborggade)

der er der er der noget til alle 😃 hvad type går du efter???

Har du nogle modeller i sigte??

Har du overvejet brugt??

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Hej Louise..

Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg går efter - jeg har svært ved at forestille mig, mig selv i en brudekjole, fordi jeg er ikke kjolepige, til hverdag....

Jeg må lige ha´ fundet deres hjemmeside og kigget lidt der...

Hvordan var prisleget ??? syntes ikke jeg vil betale 15.000 kr. for en brudekjole.....må jeg indrømme...

0

Del dette indlæg

Hej Louise..

Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg går efter - jeg har svært ved at forestille mig, mig selv i en brudekjole, fordi jeg er ikke kjolepige, til hverdag....

Jeg må lige ha´ fundet deres hjemmeside og kigget lidt der...

Hvordan var prisleget ??? syntes ikke jeg vil betale 15.000 kr. for en brudekjole.....må jeg indrømme...

Hey hey 😃

Hehe ja jeg gik efter prinsessekjolen med det samme, og den fandt jeg 👸

Med underskørt endte jeg på 13500kr og så kom der tilretning også...

Nogle kjoler er lidt dyre i det, men er fantastiske 😃

Du kan finde min på tilsalg siden 44+

Atelier Diagonal Faldeo 2013

Det perfekte ved den var at jeg følte mig fri i kjolen, ville ikke have korset, af fare for at dejse om, hehe

Redigeret af Louisebuhl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bemærk lige at Casa Lezar ikke tilretter kjolen, men henviser til skrædder Lise Oxvang.

Men jeg var meget meget glad for at handle hos dem alligevel. Min kjole kostede vist 14000 og jeg fik talt mig lidt rabat til så jeg endte nede omkring de 13000.

Oveni kom skørt til 1000 samt slør til.. ja det kan jeg ikke huske, men det var vist et sted ml. 1200 og 2000.

Når du bestiller tid til kjoleprøvning, så gør dem opmærksom på at du har et budget og hvad dit max er.

Der er ingen grund til at du prøver kjoler som du ikke har/vil have råd til.

Hvis jeg var dig ville jeg nok køre et smut til Roskilde. Det er en lang tur fra Holbæk til Kbh og medmindre du går efter et specifikt mærke, så kan du lige så godt starte lidt tættere på dit hjem.

Ihh gid det var mig der skulle ud og købe brudekjole - det er en dejlig oplevelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer