halla_allie

SKO! Hjæælp!

7 indlæg i dette emne

Jeg synes det er SÅ svært at finde brudesko her efter den store bryllupssæson er over. Jeg skal giftes den 28. december 2013 og har ledt desperat efter et par råhvide/elfenben pumps (6-8 cm) med lukket tå og UDEN alt muligt pynt – bare en helt simpel læder/læderimiteret sko – Apair havde på et tidspunkt nogle rigtig flotte, men de er desværre ikke til at få længere.

Er der nogen der kender et par pumps der matcher ovenstående søgning?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været forbi Lilly og samtlige andre brudebutikker, og der var desværre ikke noget.

Ja på nettet er der en del der er helt ok! Men det er lidt et sats at købe på nettet, hvis de ikke passer eller ikke er helt som man havde forstillet sig. Men det kan måske være at det er den eneste mulighed.

0

Del dette indlæg

hvor bor du?

Har du prøvet at tage et smut i magasin eller illum eller tilsvarende?

Det gjorde jeg, de havde så ikke skoen i den farve eller str. jeg skulle bruge, men så købte jeg på nettet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forresten kan du sagtens købe fra Zalando og andre steder på nettet.

De store "sko" steder, har en rigtig god returordning. Så hvis du ikke bryder dig om skoen, så returnerer du den bare.

Jeg bestilte et par ballerinaer fra zalando i forbindelse med min brudesko-jagt, og de var ikke lige sagen, så de røg retur.

Godt nok skal du betale, men de fører pengene retur til din konto ret hurtigt - og du behøver ikke stå i kø for at aflevere pakken, du sætter bare label på og løber ind, og lægger pakken i pakkeburet på posthuset. Det kan næsten ikke være nemmere.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer