EDK

Brudekjoler - Maggie Sottero

36 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Er der nogen af jer der har prøvet brudekjoler fra Maggie Sottero ? Og hvad prisen sådan ca. ligger på? :-)

Jeg har nemlig forelsket mig i en kjole derfra, men kan ikke finde prisen på den nogen steder, Jeg tør jo ikke prøve den hvis jeg nu bliver helt forelsket og den så ligger udover mit budget... :-/

post-69718-0-61560800-1385337811_thumb.p

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for dit svar.. :-) Dejligt at de har en god pasform.. Ej øv.. Har et max budget på 10500,- Det kan jeg nok ikke få kjolen til... Men har også set en fra Lucca Bride som jeg har prøvet.. Den er virkelig også smuk! :-)

0

Del dette indlæg

De skulle være en del billigere i Sverige. Proms and weddings i Malmø sælger dem og Anina i Helsingborg. På Aninas hjemmeside står der priser i svenske kroner. Så kan du regne på om det kan betale sig:) Ellers må du jo ringe til forhandlere i DK og høre om de har den og hvad den koster.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har prøvet flere Maggie kjoler, og de er fantastiske... Endte også med at købe en... Min kostede 14500, og vil skyde på at denne kjole også ligger der omkring... Du kan ringe til House of Brides i Taastrup og spørge til prisen... :)

0

Del dette indlæg

Jeg har prøvet flere Maggie kjoler, og de er fantastiske... Endte også med at købe en... Min kostede 14500, og vil skyde på at denne kjole også ligger der omkring... Du kan ringe til House of Brides i Taastrup og spørge til prisen... :)

Jeg har faktisk lige snakket med house of brides, den koster 14500,- men der er 6 mdr. leveringstid ... Dvs. jeg skal købe og bestille den i denne her uge.. .Tør bare ikke købe noget jeg ikke har brugt... øv øv altså.. Tror jeg må et smut til Malmø og se om de har den :-)

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg har en Maggie Sottero 2012 til salg.

Det er ikke kjolen, du har vist, men måske den kunne have interesse?

Jeg sælger den sammen med underskørt og slør.

Du må da meget gerne sende billede, så kan jeg jo se om det er mig? :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ny på siden, så ved ikke lige, hvordan man vedhæfter billeder.

Men her er linket til kjolen - fra House of Brides hjemmeside: http://houseofbrides.dk/brudekjoler?folder=brudekjoler%2F3_Maggie2012#10

Den sidder utrolig godt med draperingerne, men skal nok prøves på for at få et godt billede af, hvordan den ser ud på en selv.

0

Del dette indlæg

Jeg er ny på siden, så ved ikke lige, hvordan man vedhæfter billeder.

Men her er linket til kjolen - fra House of Brides hjemmeside: http://houseofbrides.dk/brudekjoler?folder=brudekjoler%2F3_Maggie2012#10

Den sidder utrolig godt med draperingerne, men skal nok prøves på for at få et godt billede af, hvordan den ser ud på en selv.

Jeg er heller ikke helt inde i det endnu .. :-)

- Den er rigtig smuk, det er bare ikke det jeg søger :-) ellers mange tak...

0

Del dette indlæg

Jeg er heller ikke helt inde i det endnu .. :-)

- Den er rigtig smuk, det er bare ikke det jeg søger :-) ellers mange tak...

Det var så lidt - held og lykke med at finde drømmekjolen. :)

Tusinde tak .. Jeg har jo lidt travlt :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har faktisk lige snakket med house of brides, den koster 14500,- men der er 6 mdr. leveringstid ... Dvs. jeg skal købe og bestille den i denne her uge.. .Tør bare ikke købe noget jeg ikke har brugt... øv øv altså.. Tror jeg må et smut til Malmø og se om de har den :-)

Haha sjovt at den koster præcis det samme... Det var da et meget godt gæt så... :lol:

Ja, der er lang leveringstid på Maggie kjolerne, men jeg synes også de presser liiidt for meget... Mon ikke de nok skal skaffe den selvom man komme en uge eller to senere...

Hun havde heller ikke min kjole i butikken, men hun havde så en lignende hvor pasformen osv ville være det samme... Så jeg endte med at købe min kjole uden at have set den i virkeligheden og det endte heldigvis lykkeligt... Men det er et stort sats... Er det en 2014 model..?

0

Del dette indlæg

Haha sjovt at den koster præcis det samme... Det var da et meget godt gæt så... :lol:

Ja, der er lang leveringstid på Maggie kjolerne, men jeg synes også de presser liiidt for meget... Mon ikke de nok skal skaffe den selvom man komme en uge eller to senere...

Hun havde heller ikke min kjole i butikken, men hun havde så en lignende hvor pasformen osv ville være det samme... Så jeg endte med at købe min kjole uden at have set den i virkeligheden og det endte heldigvis lykkeligt... Men det er et stort sats... Er det en 2014 model..?

Ja det er da lidt pudsigt :D

Hehe.

altså - Ja det tror jeg det er. Den hedder "Esme" - Justin Alexander har også lavet en der minder om den .. Problemet er at jeg er på en stram opkur, så tør ikke købe noget og så kan jeg ikke passe den :-o Det ville virkelig være deprimerende.. Hvilken model havde du?

Ja jeg tror også at de presser en lidt for at få det overstået.. Synes virkelig det er overdrevet med en leveringstid på 6 mdr. :-s .. HAHA!

0

Del dette indlæg

Den er altså også fin... Kæmpe kjole... :7himmel:

Ja, det er lidt svært når man ikke ved hvad vægten siger, især når corsagen er fyldt med sten... Men en skrædder kan gøre meget og du slipper nok ikke for et par ændringer... Det skal du også huske at have med i dit budget...

Min model hedder Ivanka Marie...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan prøve at ringe/skrive til Sverige og høre hvad de siger leveringstiden er. Mener muligvis at have læst 4,5 måned et sted. Men så skal man jo også påregne tid til tilretning.

Ja Det må jeg prøve :-) tusinde tak.. :-)

0

Del dette indlæg

Ja, det er lidt svært når man ikke ved hvad vægten siger, især når corsagen er fyldt med sten... Men en skrædder kan gøre meget og du slipper nok ikke for et par ændringer... Det skal du også huske at have med i dit budget...

Ja det havde jeg slet ikke tænkt på.. Det holder mit budget ikke til .. Skal jo også have brudesko, slør osv ... Yikes... Jeg må virkelig i tænkeboksen :-)

0

Del dette indlæg

Ja det havde jeg slet ikke tænkt på.. Det holder mit budget ikke til .. Skal jo også have brudesko, slør osv ... Yikes... Jeg må virkelig i tænkeboksen :-)

Lige præcis... Jeg havde slet ikke tænkt på skrædder-regningen, før jeg egentlig stod med den i hånden... 2240 kr... Bum!

0

Del dette indlæg

Lige præcis... Jeg havde slet ikke tænkt på skrædder-regningen, før jeg egentlig stod med den i hånden... 2240 kr... Bum!

Øv det var mange penge! -

Jeg tror bare at jeg glemmer denne kjole og går på jagt i nogle af brudeforretningerne ... Har jo kun været i Lucca Bride .. Og så har jeg kigget på to fra Rikke Gudnitz .. Men der koster det jo også op i den dyre ende :-o

Hvorfor skal der også være så mange flotte kjoler at vælge i mellem, man vil jo gerne have mere eller mindre dem alle sammen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha jeg synes godt nok der var langt mellem de flotte kjoler da jeg prøvede... De var hele tiden kun ok, men ikke wow... :)

Jeg synes også du skal tage ud og prøve en masse kjoler... Det er slet ikke sikkert du ender i en stor prinsessekjole, vi er jo mange der har skiftet mening undervejs... :)

0

Del dette indlæg

Haha jeg synes godt nok der var langt mellem de flotte kjoler da jeg prøvede... De var hele tiden kun ok, men ikke wow... :)

Jeg synes også du skal tage ud og prøve en masse kjoler... Det er slet ikke sikkert du ender i en stor prinsessekjole, vi er jo mange der har skiftet mening undervejs... :)

Du har helt sikkert ret … Det er sjove er bare at jeg er langt fra prinsesse normalt … Men har altid drømt om at være prinsesse for en dag :D

Jeg kan lige prøve at finde et billede af den som virkelige har taget mig med storm … Den er så speciel … Gammeldags og romantisk, men alligevel moderne .. så må i gerne lige kommet med lidt konstruktiv kritik ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer