Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med den lille kommende ny :)

Mange tak søde Josephine :hug:

Glæder mig til det engang bliver min egen tur :loveshower:

Kan jeg da godt forstå :happy: Bliver det efter bryllup så? :)

Kæmpe tillykke!! Jeres gæster må da ha været ellevilde over det takkekort, det er da fantastisk :)

Tusind mange tak :hug: Haha jaa det gjorde de også :) Enkelte mangler stadig at forstå hints - lidt sjovt at kunne hinte videre og vente på at femøren falder :rolleyes::tunge:

0

Del dette indlæg

Glæder mig til det engang bliver min egen tur :loveshower:

Kan jeg da godt forstå :happy: Bliver det efter bryllup så? :)

Der kommer nok til at gå lidt tid... Anders er under uddannelse og er først færdig om 4 år..... men... der er i hvert fald ingen hanky panky før vi er gift :a1093:

0

Del dette indlæg

Der kommer nok til at gå lidt tid... Anders er under uddannelse og er først færdig om 4 år..... men... der er i hvert fald ingen hanky panky før vi er gift :a1093:

Okay, nå men så har I noget at se frem til ! :lol:

Vi er begge under uddannelse her - men valgte at vi ikke ville vente :) Jeg havde alligevel været først færdig og så kommer der jo nyt job osv osv :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kæmpe tillykke med jeres bryllup i sommers, og tillykke med jeres lille spire <3 jeres er godt nok det mest fortryllende bryllup jeg har set! det er simpelthen så smukt og fantastisk. vi ønsker jer alt godt fremover :a1221::loveshower:

Redigeret af missmonsii
1

Del dette indlæg

kæmpe tillykke med jeres bryllup i sommers, og tillykke med jeres lille spire <3 jeres er godt nok det mest fortryllende bryllup jeg har set! det er simpelthen så smukt og fantastisk. vi ønsker jer alt godt fremover :a1221::loveshower:

Tusind mange tak søde jer :heart::heart: Vi havde også en fantastisk dag på alle måder :)I må endelig skrive hvis I har spørgsmål til noget Nu ved jeg ikke hvilken type bryllup I vil holde, men vi var rigtig gode til (og heldige) at få det hele - på et stramt budget :)

Held og lykke med brylluppet og alt godt til jer fremover også :7himmel:

...Og glædelig jul :)

Redigeret af Rose90
1

Del dette indlæg

Sikke en skøn tråd at komme igennem - og jeres gæster havde helt ret; det telt ligner et eventyr. Hvor er det dejligt at se, at man som studerende også kan holde en uforglemmelig dag med alle ønsker opfyldt. Og kæmpe tillykke med familieforøgelsen - det skal sandelig nok blive spændende :loveshower:

Mange tak :) Vi er også meget tilfredse og taknemmelige over at alt gik så godt :lol:

Det kan du tro det også er - vi har en dejlig dreng snart 1 år :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg VED godt at denne tråd efterhånden er lidt gammel, MEN! Jeg er bare NØDT til at reagere på den! :D Det er nemlig lige præcis den type bryllup vi skal have her om lidt over en måned :D Hvor er det dejligt at se, at ens tanker omkring et overdådigt telt mht. pynt godt kan lade sig gøre! :D 

En skam jeg ikke kan se alle billeder, men har alligevel fået et skønt indtryk af jeres smukke dag <3

1

Del dette indlæg

20 minutes ago, Sandie Lind said:

Jeg VED godt at denne tråd efterhånden er lidt gammel, MEN! Jeg er bare NØDT til at reagere på den! :D Det er nemlig lige præcis den type bryllup vi skal have her om lidt over en måned :D Hvor er det dejligt at se, at ens tanker omkring et overdådigt telt mht. pynt godt kan lade sig gøre! :D 

En skam jeg ikke kan se alle billeder, men har alligevel fået et skønt indtryk af jeres smukke dag <3

Hehe jeg får stadig mails, hvis nogen skriver i den :) Det lyder fantastisk for jer at I har et lignende bryllup lige om lidt! Så kan jeg forestille mig at I har en masse arbejde foran jer den næste tid :lol: Vi har heldige at der var orkan inden brylluppet, så der lå en masse faldne birketræer rundt omkring, som vi kunne tage grene fra :lol: Jeg blev også helt vildt glad over at se, at alle de tanker jeg havde i mit hovede rent faktisk kunne bliver virkelighed :lol: 

Hvis der er noget særligt du tænker du gerne ville se billeder af, så kan jeg nok godt finde noget frem :)

Det bliver helt sikkert fantastisk smukt og jeg ønsker jer den bedste dag! <3<3

0

Del dette indlæg

47 minutes ago, Rose90 said:

Hehe jeg får stadig mails, hvis nogen skriver i den :) Det lyder fantastisk for jer at I har et lignende bryllup lige om lidt! Så kan jeg forestille mig at I har en masse arbejde foran jer den næste tid :lol: Vi har heldige at der var orkan inden brylluppet, så der lå en masse faldne birketræer rundt omkring, som vi kunne tage grene fra :lol: Jeg blev også helt vildt glad over at se, at alle de tanker jeg havde i mit hovede rent faktisk kunne bliver virkelighed :lol: 

Hvis der er noget særligt du tænker du gerne ville se billeder af, så kan jeg nok godt finde noget frem :)

Det bliver helt sikkert fantastisk smukt og jeg ønsker jer den bedste dag! <3<3

Tusinde tak fordi du tager dig tid til at svare :)

Vi har en hulens masse vedbend i havens bagerste hjørne, som bliver hoveddelen af vores pynt i siderne af teltet og så er planen at have store grene hængende over bordene, med små glaskugler med LED fyrfadslys, blomster og guldkugler hængende ned. Og så har både jeg, min mor og mormor kæmpe haver, hvor vi har sået til overflod af sommerblomster for at kunne have et overdådigt fyldt telt, så jeg håber det lykkes at kunne ramme jeres stil :D 

0

Del dette indlæg

Just now, Sandie Lind said:

Tusinde tak fordi du tager dig tid til at svare :)

Vi har en hulens masse vedbend i havens bagerste hjørne, som bliver hoveddelen af vores pynt i siderne af teltet og så er planen at have store grene hængende over bordene, med små glaskugler med LED fyrfadslys, blomster og guldkugler hængende ned. Og så har både jeg, min mor og mormor kæmpe haver, hvor vi har sået til overflod af sommerblomster for at kunne have et overdådigt fyldt telt, så jeg håber det lykkes at kunne ramme jeres stil :D 

Lyder fantastisk! :lol: Det bliver så flot!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer