Metteschjeldahl

Endelig vores tur 6.9.14 - Video fra photobooth

159 indlæg i dette emne

Hej alle sammen, det er skønt at vide at nu er det endelig vores tur.

Lidt om os: Jeg er 40 år og min h2b er 48 år. Vi har kendt hinanden i 15 år. Min h2b har en søn fra et tidligere forhold som er 19 år. Sammen har vi fået fire drenge. Frederik på 12, Patrick på 7 og Felix på 6. Efter Frederik fik vi vores anden søn, Kristian, men han var født med en sjælden hjertefejl og døde tre dage gammel. Han er begravet ved den kirke vi skal vies i.

Min h2b vil gerne 'fritages' for planlægningen - så jeg får friløb til det meste :cheerleader3: Jeg regner med at han skal sørge for brudebuketten, men der er kun et sted jeg vil have den fra og det er fra mailflower.dk som har lavet alt hvad vi giver til Kristian og hans have.

Vi skal vies i Hjortshøj Kirke den 6. september 2014 kl. 14.30 og heldigvis bliver det den samme præst der har døbt og begravet Kristian, så det betyder meget for os. Festen skal holde på Sabro Kro. Hvis alle kommer bliver vi 64 incl. os selv. Budgettet er 93.000, men regner ikke med at alle pengene bliver brugt.

Min to-do-liste er sådanne ud:

BRUD
Kjolen
Vielsesring fra 123gold.de

Mormors ring

Hårsmykke fra Miss Lena
Taske
Sjal
Sko

paraply

Drengene
Tøj
Sko

H2B
Tøj
Sko


FREM TIL BRYLLUP
Husk-datoen-kort

Invitationer fra Ink Saloon

Kirke - Hjortshøj Kirke

Feststed - Sabro Kro
Fotograf - i kirken og til festen
Kor til kirken (overraskelse til h2b) - de må gerne kunne


DJ Memorable
Menu - tale med feststedet

rekvisitter til photobooth

Hente kjole ved skrædder
Bestille bordkort
Bestille bryllupskage
Øve brudevals
Lave tale til h2b
Finde samler til vielsen
Tale med præsten

Lime rekvisitter til photobooth
Pakke en taske til dagen efter
Pakke taske med ekstra ting



Så kan jeg ikke lige komme i tanke om mere, men der kommer sikkert mere :wink:

Redigeret af Metteschjeldahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til - vores valg af kirke stod mellem hjortshøj (hvor vi bor) og h2b's barndomkirke.

Bliver spændende at følge med :wink:

Hi hi, nu ved jeg jo ikke lige hvem du er, men hvis du handler hos Købmanden, må du ikke sige noget i butikken, for det er nemlig ham der er min h2b ;) Redigeret af Metteschjeldahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til - vores valg af kirke stod mellem hjortshøj (hvor vi bor) og h2b's barndomkirke.

Bliver spændende at følge med :wink:

Hi hi, nu ved jeg jo ikke lige hvem du er, men hvis du handler hos Købmanden, må du ikke sige noget i butikken, for det er nemlig ham der er min h2b ;)

Hehe, det skal jeg nok lade være med - må hellere slå et smut forbi og se ekstra efter en dag :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der lige komme svar fra præsten om at han er med på en overraskelse i kirken. Jeg fik ideen herinde, hun havde hyret et kor til at synge flash mop for hendes mand i kirken. Jeg er ved at undersøge om jeg kan finde et klar der har power nok til at gennemfører det og ikke koster en halv bondegård. Jeg vil gerne at de skal synge John Lennon, Grow old with me.

Så slipper jeg får at holde tale og tude :)

Redigeret af Metteschjeldahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har 5 jeg er helt vild med så jeg sætter lige billeder på senere når de mindste er puttet :)

Det lyder som et svært valgt. Men skal det være en kina kjole?

Nej det skal det ikke, men prisen er alt afgørende. Det kan godt være at man kan købe en billig kjole i butikkerne i DK, men så kommer slør, skørt og en lille blonde jakke og så ryger vi hurtig op i 7000 og det er budgettet ikke til. Max 2500 incl alt til kjolen vil jeg give. Jeg skal jo ikke bruge den igen :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer