uniquelady

Emil og Michelles bryllup

17 indlæg i dette emne

Jeg har kigget lidt herinde og nu må jeg vidst også hellere starte en planlægningstråd.

Om os :a1221:

1511098_10151815071166596_987555103_n.jp

Jeg, Michelle, er 25 og h2b Emil er 24. Vi lærte hinanden at kende, da vi gik på Teknisk Gymnasium i Vejle. Vi var på teenage date, men det blev ikke til noget - dog har vi været bedste venner lige siden. Da vi begge var single for lidt over et år siden, fandt vi sammen. Det er helt fantastisk. At få den mand man har været forelsket i, siden gymnasiet. Vi bor nu i København.

Jeg er selvstændigt erhvervsdrivende og derfor kan der være nogle ekstra ting der skal tænkes over, når vi nu skal indgå ægteskab.

Frieriet

D. 7/1 havde jeg regnet med, at Emil kom hjem efter arbejde til aftensmadstid. Han kom dog ikke, sagde han skulle i Bilka og ja, pludselig var der gået to timer. (Man kan godt blive sådan lidt... Når man står med mad). Nå men han ringede på, jeg lukkede op og pludselig stod vi i køkkenet, han havde et knæ der kløede, faldt på knæ og spurgte mig om jeg ville gifte mig med ham. Og selvfølgelig sagde jeg ja.

Her er den smukke ring, som dog ikke passer i størrelsen...

1530418_10151838782806596_2338614_n.jpg

Bryllupsplanlægning

Grøn betyder gjort

Gul betyder igang

Rød betyder skal gøres

Selve brylluppet

Dato: 16. August 2014 kl. 13:00 *

Sted: Sct. Johannes Kirke, Vejle *

Feststed: Gildesalen valdemarsgade vejle hos far kl. 17 *

Farvetema: Hvid, sort, lilla og grøn - trope tema *

Ringe: Købt og betalt *

Gæsteliste: *
Toastmaster:

Gavekoordinator *

Salmer til kirken *
Blomster *
Bordplan *

Bryllupsmenu formodentlig italiensk*

Serveringspersonale *

Bryllupskage *

Fotograf *

Musik DJ *

Oppyntning *

Invitationer *

Øve brudevals *

Bruden

Maid Of Honor: Tina, ungdomsveninde *
Kjolen *
Skoene *
Hår & Makeup: Min barndomsveninde der er frisør *
Strømpebånd og undertøj *

Gommen

Best Man
Tøj *
Sko
*

Redigeret af uniquelady
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Valg af kirke - Min mors indflydelse på vores bryllup - Valg af smykker

Da jeg mistede min mor for 6 års tid siden, har det været vigtigt for mig at når jeg skulle giftes, så skulle min mor med. Omstændighederne omkring min mors død er tragiske og hårde, og derfor ved jeg det bliver en hård dag. Jeg har valgt min dåbskirke som vores kirke til vores bryllup og h2b var helt enig med mig, når det gjaldt at jeg føler at min mor "er der" når det gælder vores bryllup.

Jeg har også overvejet, om jeg skal have et armbånd med blå safirer og hvide diamanter på i hvid guld på vores bryllupsdag, som var et af min mors yndlings. Hun fik det af min far på en af vores ferier, som var en af de tider jeg husker tilbage på som var gode. Problemet er bare, at vi er faldet for vielsesring i rød guld - det gerstner kælder Nordisk guld. Mon de to farver kan gå sammen? Jeg overvejer det stadig, da jeg tror jeg gerne vil have en navnehalskæde på i rød guld også. Har fundet et sted hvor det kan laves nu.

Vi har aftalt at vi til midnat skal sende himmellanterner op til min mor. Det gjorde jeg også 2 år efter hendes død, på en rejse til Thailand, og jeg har behov for at der bliver sendt hende en tanke undervejs. Min gode ven forhandler himmellanterner, så han har lovet mig, at vi finder en god pris. Yay!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen,

Føler 100% med dig, mistede selv min mor for nu snart 13 år siden (jeg er kun 26 i dag) - og savnet vælter frem nu hvor jeg er ved at planlægge mit bryllup ❤️

Vedr. smykkerne så er det meget moderne og udviser personlighed at blande forskellige guldfarver, sølv, materialer mm.

En god ide er dog måske at have et eller andet på der binder det hele sammen ;)

Ikke for at spamme din tråd, men jeg skal have følgende på: hvidgulds ring, rødgulds øreringe, et armbånd med både sølv, rødguld, perler og sten - og et hairpiece der har en perle. Armbåndet er min bedstemors morgengave fra 1956.

Så jeg gør det i hvert fald selv. Det vigtige er om du selv synes det der godt ud sammen :)

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Åh mange tak. Så har jeg ikke helt mistet håbet om at det kan gå. Må have fat i min far så han kan gå i bankboksen.

Farvetema

H2b vil gerne have tropetema, så vi snakker grøn, lilla, hvid og sort. Wow et tema. Der skal virkelig tænkes kreativt.
Jeg tænker måske de dansk vestindiske øer eller cuba.

Her skal virkelig tænkes. Virkelig...

Han ønsker palmer. Puha.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi fundet se helt rigtige ringe og de er købt og betalt. Vi havde dog også disse carbon ringe fra Apel og anne cohen i tankerne. Vi så dem til bryllupsmesen i bella. Det blev ikke dem, da jeg simpelthen ikke tør risikere at de ikke kan forstørres hvis der sker et eller andet. De er dog utroligt smukke

1016302_10151856420486596_1762175813_n.j

Det var en forholdsvis lille messe, og mange dyre tilbud på bl.a. DJ. Nu er vi vidst bare mere sikre på, at min gode kammerat, der har Liso light and sound mobildiskotek skal levere dj's plus musik og udstyr.

Puh bryllupskager koster - men jeg fik booket mig ind tre steder til at prøve kjoler. Så det glæder jeg mig til. Jeg uploader billede af ringene vi har valgt senere.

Er der nogle der kan hjælpe med, hvordan man ændrer emne tekst på emnerne her? På forhånd tak :)

Redigeret af uniquelady
0

Del dette indlæg

Så kom ringene endelig. Vi har jo valgt at bruge vores ringe som forlovelsesringe.. De er så flotte. Vi er så glade for den hjælp vi fik hos Keld Olsen i Fields.. Rigtig dygtige ekspedienter derude.

Mad

Puh ja mad.... Hvad skal vi spise.? Vi har kigget på denne http://www.kokken-jomfruen.dk/KokkenShop/alle_menuer/totalarrangement_buffet ...

Vi vil jo gerne have syden tema, så noget italiensk mad ville være godt. Er der nogle der har fået deres bryllupsmad fra Kokken & Jomfruen, eller andre cateringfirmaer i Jylland der kan anbefales?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lingeri - endelig bestilt

Jeg var hos Hunkemöller for at få taget mål, så jeg kunne bestille det helt rigtige lingeri. Det er nu sket. Jeg har en forkærlighed for Victorias Secret, så det er selvfølgelig valget til brylluppet. Uh jeg glæder mig......

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer