tinemaria

Dilemma.. bryllupskjole.

2 indlæg i dette emne

Jeg skal ud og se på brudekjole mandag og onsdag.. Har jo aldrig prøvet det før, problemet er jeg håber stadig og tabe mig i hvert fald 5-10 kg inden 5 juli.. kan man godt prøve og så købe senere? Vi skal i Lilly og Lucca bride i Aalborg.. og hvordan ser de på man ikke køber samme dag?

Hvornår mon man senest skal købe?

Redigeret af tinemaria
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg selv helt ny udi prøvning - var ude og prøve kjoler i går. Jeg gik tomhændet hjem, men det blev noteret hvilke kjoler jeg var interesseret i (så vi kunne tage udgangspunkt der når/hvis jeg kommer tilbage). Jeg satser også på at tabe et par kilo og fik fortalt, at det ikke er noget problem at gøre kjolen mindre, tilrette den når vægttabet er nået, problemet er, hvis det skal gå den anden vej.

Det du skal være opmærksom på er, at kjolen potentielt skal bestilles hjem, dette kan være en længere proces, afhængig af mærke og butik. Herudover skal du nok have foretaget nogle justeringer i større eller mindre grad og det mener jeg at de som hovedregel i Lilly vil have en måneds tid til.

Jeg tror du bare skal nyde oplevelsen og se om den rette kjole er der uden bekymringer om køb på dagen. Både Lucca og Lilly brudekjoler er klar over det er en stor beslutning der godt kan kræve et par dages/ugers overvejelse - det burde de ihvertfald. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer