Camilla Munk

Søger Lilly slør

14 indlæg i dette emne

Hej alle BK piger

Jeg vil høre om, der tilfældigvis er én, som ligger inde med dette Lilly slør med en tynd hvid satinkant - og som er interesseret i at sælge det? :) Jeg har allerede købt et langt slør, men vil gerne skifte senere på aftenen til et kortere, så derfor vil jeg høre herinde, om der tilfældigvis er én, som har det eller et, som ligner det, som de vil sælge?

Bedste hilsner fra

Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det kan jeg godt forstå, du ikk er.. Troede jeg havde vedhæftet billedet, men det er jeg vist ikk for god til... Det drejer sig om det slør, der ses på lillys hjemmeside, som har et nr. der hedder 02-2035-CR-100.. Det er muligvis også det Mette Stampe havde på - noget ligende det, kunne jeg godt være interesseret i.. Kan du skaffe sådan et Lena?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt.. Tusind tak for det :) Noget andet er, at jeg kan se du holder pomp-de-lux aften i aften. Jeg kan desværre ikke deltage, men vil høre, om du evt. ligger inde med nogle brudepigekjoler i RØD til piger på 1½ og 9 år? Jeg synes, de laver mange søde kjoler, men mest i lyserøde farver, så vil bare høre, om der tilfældigvis er nogen i rødlige nuancer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt i orden - men rigtig dejligt at høre, at det kan lade sig gøre. Det er rigtig fint. Har du evt. et billede af sløret som et-lags og til taljen eller bare et billede, hvor sløret er et-lags? Der er kam i ikke? Hvad er prisen for sløret som et-lags og til taljen, for det er jeg meget interesseret i? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer