LMC2012

Bryllupstale vil i læse den og give feedback:)

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Som jeg læste det var talen delt op i flere afsnit, hvor cathrine var nævnt over flere gange.....

Jeg ville nok holde samling på alle mine søde ord sså det blev et langt afsnit/tale til cathrine og så takkene/tale til de andre for sig....

Ej jeg er en bøf til at forklare det....

Redigeret af Fru Skonning to be
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har lavet lidt om i min tale og håber selvfølgelig på feedback.

Står med et dilemma, Kan ikke finde ud hvordan den skal opdeles, indtil videre har jeg Gæster-Brud- Søster- Mor og Far- Sviger familien- Bedst man og Brud.

Skal jeg holde bruden samlet eller fungere det?

Ny tale 3.doc

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg har kun skimtet den hurtigt igennem. Jeg synes den er god (den er rigtig sød - det kan jeg godt lide! :) ) - MEN jeg synes stadig godt der kan ændres noget :)

Jeg synes der skal rykkes rundt på rækkefølgen :) Det er din tale til bruden og du bruger mere tid på at tale til alle andre ... Det er nok også okay, hvis du bare bygger op imod at give den sidste og størte tak til din kone :) Så hvis jeg var dig så ville jeg dele det op i:

- Gæster

- Morten

- Søster

- Dine forældre

- Svigerfamilien

- Din kone :)

Hvis det giver mening for dig, vil jeg godt læse den mere grundigt igennem :) Den er nemlig heller ikke helt kort :) Hvor lang tid tager det for dig at sige den højt?

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har lavet lidt om i min tale og håber selvfølgelig på feedback.

Står med et dilemma, Kan ikke finde ud hvordan den skal opdeles, indtil videre har jeg Gæster-Brud- Søster- Mor og Far- Sviger familien- Bedst man og Brud.

Skal jeg holde bruden samlet eller fungere det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, fin tale med mange smukke ord. Jeg synes at du skal indlede med noget sjovt, så fanger du publikum. Du takker mange og efter min mening for mange, det er en tale til din brud. Men ellers synes jeg du skal takke dem du synes først og herefter slutte din tale med ord om og til din brud med lidt humor som du allerede har med og så det kærlige pakket ind i historier. Husk endelig at øve øve og øve.... Flot arbejde du har lavet, held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har været lidt længe om at besvare, men nu har jeg rettet talen lidt ind og rokeret lidt rundt, så jeg har vedhæftet en ny tale.

Takker for de indlæg der har været, det har hjulpet en del:)

Hvis i har tid til at læse den sidste tale igennem, så vil det være fedt, skal nemlig giftes om 22 dage:)

Ny tale 4.doc

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det med pølsetangen skal med igen :tunge: Sød historie. Jeg havde lavet en masse smårettelser til det første udkast, men det har andre hjulpet dig med allerede. Jeg synes den sidste tale er helt i vinkel, fin rød tråd og masser af kærlighed

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror godt det kan blive for langt... Har det samme problem selv, min tale er endnu længere end din :oops: Men bare du har lidt humor med, så føler talen ikke lang jeg skal prøve at tage tid på min, men frygter det godt nok lidt. Kan du få en kammerat til at høre den? Så kan ud også få noget konstruktivt på udførslen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det kunne være en idé men har spurgt nogle venner men de vil helst ikke høre den, da de glæder sig til at høre den til brylluppet :) Jeg er ikke så nervøs for sige den til festen, uden at have øvet den for andre, da jeg er vant til det i skolen :) Jeg har en del humor samt et par skål men er lidt i tvivl om jeg skal skære min søster fra, så den bliver lidt kortere?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg du fortryder, det er ikke det ekstra minut der gør forskellen. Så prøv at holde talen for dig selv, det er slet ikke det samme at læse den igennem end at stå op og sige tingene højt. Så får du også fornemmelsen af, om der er noget der mangler eller kan undlades. Jeg er heller ikke bange for at holde min, nok mere bange for, at jeg bliver ved med at snakke :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja okay det vil jeg prøve men det kan godt være jeg vil spørge en om hjælp :) tænker ked lige læser den højt først, så kan jeg øve mig på den måde :) takker for svarerne. Men hvor langt er din tale? Skal jeg læse den igennem? Så kan du sende den til martin_leth@hotmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer