JellyBellyFyn

Fejre Papirbryllup? :)

5 indlæg i dette emne

Halløj :)

Ja jeg må ærligt indrømme, at jeg savner at planlægge bryllup. Selvom det kunne være lidt stressende nogle gange,

så synes jeg det var sk*de hyggeligt :cheerleader3:

Vores 1års bryllupsdag er ved at nærme sig, lige så stille og roligt..

Og jeg tænkte på, hvordan I har fejret dagen?

Bare jer 2 med ren hygge eller har det været en lille fest, med de nærmeste?

1 ting jeg ved jeg kommer til at lave er..

At tage brudekjolen på, sætte håret og lægge makeuppen.

Have frisk frugt og champagne klar (og kage til senere)

Sætte sangen på, som jeg gik op til med min far.

Og ellers stå for enden af trappen og vente på manden kommer op til mig :)

Grundet dette er, at han aldrig fik pillet kjolen og det frække undertøj af mig til brylluppet :oops: Og han er lidt øv over det.

For jeg ville jo absolut skifte kjole om aftenen.. Men det fortryder jeg.. Fortryder jeg ikke lige fik den oplevelse, at komme ind ad døren i min store kjole. Og alt det der nu hører til :wink:

Derfor synes jeg, at han skulle have muligheden. Det vil se nogenlunde sådan her ud :c166::b223::a1093:

God sommer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være så dejligt at fejre dagen og vi havde selv talt om, at bruge en af vores gaver og tage en overnatning på et hotel i København. Det blev der så sat en stopper for, da næste års koncertplan kom i maj, Caspar skal spille koncert på vores 1. års dag og være væk hele dagen til det, så det ender nok med, at jeg også tager på arbejde.

Det lyder rigtig hyggeligt, det du har planlagt, god fornøjelse og tillykke om 1½ måneds tid :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne være så dejligt at fejre dagen og vi havde selv talt om, at bruge en af vores gaver og tage en overnatning på et hotel i København. Det blev der så sat en stopper for, da næste års koncertplan kom i maj, Caspar skal spille koncert på vores 1. års dag og være væk hele dagen til det, så det ender nok med, at jeg også tager på arbejde.

Det lyder rigtig hyggeligt, det du har planlagt, god fornøjelse og tillykke om 1½ måneds tid :)

Ej hvor ærgerligt. Men så må I have det til gode. :)

Tusind tak. Jeg glæder mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder også hyggeligt med en getaway :)

Jeg har besluttet vi tager på picnic. Da han friede til mig på picnictur. Og så bliver det der hvor, vi blev gift :)

ville stadig rigtig gerne det med kjolen. Men min mens valgte at dukke op. Dårlig timing.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer