Dinie

Argh, kan det fungere sammen?

19 indlæg i dette emne

Hej søde zillaer

Vores farve tema er hvid,sort og hot pink, men nu har jeg så lige fundet ud af at stedet vi holder festen, har stellet blå eg. Det er hvidt og blåt, kan det fungere sammen med farve temaet? Eller bør vi vælge andre farver til temaet?

Håber i kan hjælpe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt farverne ivory, lilla og med stænk af stærk rød i og guld.

Men feststedet har hvide duge og sølvfarvede lysestager og sølvfarvede vaser til blomsterne (som vil være i ovenstående farver - dog uden ivory).

Jeg har valgt at tilføje mine farver med ivoryfarvede bordkort med lilla pynt på, samt lille bordkortholdere med ivory papir med lilla tal på

post-70715-0-14890000-1406831611_thumb.j

Min kjole er også ivory/champagnefarvet og jeg er ligeglad med at jeg ikke går i eet med dugene og så gør det heller ikke noget med det andet synes jeg.

For dig tror jeg bare det er vigtigt at du tilfører dine farver, så det matcher ind - for alle farver er jo gode sammen, når det kommer til det. Nøjes evt. med lidt stærke farver.

Har fundet vedlagte foto - ved ikke om det kan hjælpe dig i din inspiration

post-70715-0-09376900-1407419269_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du evt uploade et par billeder? Umiddelbart vil jeg mene at servicen er en ret central del, og at det måske er synd hvis det ikke passer. Kan I ikke få hvide terlerkkener?

Evt. kan man leje service ret billigt

øøhh ihh det kommer frem på google :blush: haha jeg er ikke så ferm til det med at ligge billeder ind. Men ja designet er lidt mormor agtigt (hyggeligt) men passer ikke helt til det vi havde forestillet os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart ikke verdens bedste match, ikke kun pga farverne, men mere stilen altså at Blå Eg er sådan lidt vintage, mormor, rustik og hot pink/sort lyder umiddelbart mere funky.....giver det mening???

Umiddelbart ikke verdens bedste match, ikke kun pga farverne, men mere stilen altså at Blå Eg er sådan lidt vintage, mormor, rustik og hot pink/sort lyder umiddelbart mere funky.....giver det mening???

Det giver meget mening, for det var nemlig også det jeg tænkte :wink: men jeg må prøve og se om det er et emne skifte vi skal have, for vi skal bruge/leje det service der er der. Jeg må i tænke boks..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt farverne ivory, lilla og med stænk af stærk rød i og guld.

Men feststedet har hvide duge og sølvfarvede lysestager og sølvfarvede vaser til blomsterne (som vil være i ovenstående farver - dog uden ivory).

Jeg har valgt at tilføje mine farver med ivoryfarvede bordkort med lilla pynt på, samt lille bordkortholdere med ivory papir med lilla tal på

Min kjole er også ivory/champagnefarvet og jeg er ligeglad med at jeg ikke går i eet med dugene og så gør det heller ikke noget med det andet synes jeg.

For dig tror jeg bare det er vigtigt at du tilfører dine farver, så det matcher ind - for alle farver er jo gode sammen, når det kommer til det. Nøjes evt. med lidt stærke farver.

Har fundet vedlagte foto - ved ikke om det kan hjælpe dig i din inspiration

Det er også rigtigt, og billederne ser hammer godt ud. Problemet er bare, at det er hvide duge, sorte bordkort, sorte favour bokse (bordkort/favour/sorte invitationer er indkøbt) og så det blå eg stel der er på stedet. Regner med sorte servietter, og så skulle der have været pink blomster og hvide bloklys/fyrfadslys med deko. Men nu passer det pink jo ikke rigtigt ind.. hmm.. :) Tænke tænke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at det virker okay med den hvide baggrund (dug) med sort pynt på og så de her tallerkener. Der er ikke så meget blå på dem, så du kan evt. pynte tallerkenerne med en pink serviet. Så ses det blå næsten ikke?

post-70715-0-44882700-1407443065.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det virker okay med den hvide baggrund (dug) med sort pynt på og så de her tallerkener. Der er ikke så meget blå på dem, så du kan evt. pynte tallerkenerne med en pink serviet. Så ses det blå næsten ikke?

Ja det kunne godt fungere, men tænker også lidt på om, man evt kunne bytte det pink(blomster) ud med peach i forskellige nuancer? Det ville jo ændre stilen fra "funky" til lidt mere mormor agtigt med stellet, men dog med et twist af alt det sorte? Iihh det er godt nok svært.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men skal I leje de blå tallerkner? For så ville jeg finde nogen hvide at leje i stedet, så er der mere frit valg til at vælge det I vil

Ja det er dem der skal bruges, så må igang med at tænke kreativt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men skal I leje de blå tallerkner? For så ville jeg finde nogen hvide at leje i stedet, så er der mere frit valg til at vælge det I vil

Ja det er dem der skal bruges, så må igang med at tænke kreativt :)

Hvad med gule blomster???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det ser også flot ud, måske jeg kunne få min kæreste med på det :cheerleader3: hvid, sort og gul. Tak for inspirationen :)

Find evt Anne-Mettes gule bryllup herinde, det var super fedt

Jeg har forsøgt at finde det, men kan ikke, hvor har du set tråden henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow det ser også flot ud, måske jeg kunne få min kæreste med på det :cheerleader3: hvid, sort og gul. Tak for inspirationen :)

Find evt Anne-Mettes gule bryllup herinde, det var super fedt

Jeg har forsøgt at finde det, men kan ikke, hvor har du set tråden henne?
http://www.bryllupsklar.dk/forum/84892/mr-mrs-loader-240514-saa-er-der-billeder-af-takkekort.html/page-39#entry1475028
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer