HappyBride2015

Er grædefærdig

20 indlæg i dette emne

Æv. Jeg har netop fået en kjole hjem i postkassen, og det er en kæmpe skuffelse. Kjolen blev bestilt på en udenlandsk hjemmeside, og prisen var jo fantastisk. Men til gengæld er kvaliteten i bund. Jeg synes at syningerne virker billige (ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det)

Er der nogen der har oplevet noget af det samme, eller måske har nogle gode råd. Jeg er klar på hvadsomhelst, og måske skal jeg bare tage ud i en alm brudekjoleforretning og købe kjolen

Redigeret af HappyBride2015
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har meget erfaring med kjoler købt over nettet - og det eneste du kan gøre er at brokke dig, true med dårlig omtale og håbe de vil give dig nogle af pengene igen. Kan du ikke vise os kjolen og forklare hvad problemerne er - så er det nemmere at komme med ideer om hvad man kan gøre

1

Del dette indlæg

Jeg har købt min kjole i Kina og den var perfekt. Skrædderen som lige skulle lægge den lidt op sagde også at hun fik en del kjoler der fra og hun er meget imponeret over kvaliteten og syningen.

Men jeg vil også som Lena skriver klage og true med bål og brand, hvis de ikke vil hjælpe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brok dig... Mange udenlandske firmaer (især fra Asien) er bange for dårlig omtale.... Jeg har købt min dansekjole/skiftekjole på ebay og kjolen er super fin, men pga problemer med stofleverandøren tog det lidt lang tid og jeg fik 150 kr retur som undskyldning (kostede 800 inkl shipping fra start)

0

Del dette indlæg

Meet

Jeg har købt min kjole i Kina og den var perfekt. Skrædderen som lige skulle lægge den lidt op sagde også at hun fik en del kjoler der fra og hun er meget imponeret over kvaliteten og syningen.

Men jeg vil også som Lena skriver klage og true med bål og brand, hvis de ikke vil hjælpe.

Mette hvor har du købt din henne?

Jeg helt ny i bryllups planlægning så prøver at samle tips og gode ideer:)

0

Del dette indlæg

Meet

Mette hvor har du købt din henne?

Jeg helt ny i bryllups planlægning så prøver at samle tips og gode ideer:)

Har sendt en PM

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har netop kontaktet en skrædder ang. dette emne, og hun sagde, at selvom det er dyrere i butikker, så er det det bedste. Hun har oplevet mange som har købt over nettet og bliver skuffede. Hun havde også oplevet nogle der ikke blev, selvfølgelig, men det ER et stort gamble.

Man kan måske sige: har du økonomien, jamen så gør det. Men det er måske lidt ligesom at spille lotto.

0

Del dette indlæg

Jeg ville heller aldrig købe den vigtigste kjole i mit liv uden at have prøvet den. Var det en festkjole så turde jeg måske godt kaste mig ud i Kina hjemmesiderne.

Men mht brudekjolen, så får man jo nok hvad man har betalt for. Må vi se et billede ?

Mange brude butikker holder udsalg/lagersalg hen over efteråret, så det behøver ikke være voldsomt dyrt.

Kan varmt anbefale Cinderella brude & festkjoler i Varde som holder lagersalg i august og september ( husker ikke de nøjagtige datoer )

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skriver at du har købt kjolen på en udenlandsk hjemmeside - det er et vidt begreb.. Er det en butik indenfor eller udenfor EU? Det gør nemlig hele (den juridiske) forskel i forhold til en klageprocedure.

Udenfor EU er dårlig omtale det eneste du kan gøre. Indenfor EU bør du kontakte Forbruger Europa.

0

Del dette indlæg

Du skriver at du har købt kjolen på en udenlandsk hjemmeside - det er et vidt begreb.. Er det en butik indenfor eller udenfor EU? Det gør nemlig hele (den juridiske) forskel i forhold til en klageprocedure.

Udenfor EU er dårlig omtale det eneste du kan gøre. Indenfor EU bør du kontakte Forbruger Europa.

problemet er at jeg ikke kan få lov til at poste linket her på hjemmesiden. Der kommer en underlig tekst i stedet for linket. Det er en kinesisk hjemmesiden tror jeg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

problemet er at jeg ikke kan få lov til at poste linket her på hjemmesiden. Der kommer en underlig tekst i stedet for linket. Det er en kinesisk hjemmesiden tror jeg

Ja, så kan du godt droppe den juridiske klagevej. Penge til Kina = pøj pøj penge.

0

Del dette indlæg

Jeg havde også overvejet at købe en over nettet, men mine veninder frarådede dette.

Hende jeg købte brudekjole af (i en butik) sagde, at hun havde oplevet flere brude, som havde fået udslæt at de kjoler fra kina grundet det dårlige materiale og kom til hende i sidste øjeblik, fordi de alligevel måtte købe en kjole i en butik.

Jeg kan også være lidt skeptisk over alle de gode anmeldelser, der er på de udenlandske sider, for nogle af dem kan vel også være fake...

Selvom det er skide trælst, så synes jeg du skal forsøge at tage ud i en rigtig butik, men hvor er det bare trælst..

Held og lykke med det :D

0

Del dette indlæg

Det er virkelig ærgerligt, at du har fået en kjole hjem du ikke er tilfreds med. Du har sikkert glædet dig meget til at modtage kjolen, og så kunne jeg forestille mig at din skuffelse er meget stor lige nu.

Hvis du har lyst vil jeg meget gerne være behjælpelig med at finde en ny kjole enten ved køb fra min webshop hvor jeg kan hjælpe med at tage mål af kjolerne, eller du kan komme en tur til Samsø hvor jeg kan sørge for transport til og fra færgen, vi sælger udelukkende originale kjoler fra forskellige designere i Europa, hvor kvaliteten er i orden.

I øjeblikket har vi 50% rabat på alle brudekjoler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer