ChristinaMN

Kage-cigarer - den store bagedyst style....

16 indlæg i dette emne

Overvejer at lave disse - aner ikke om folk ved hvad jeg snakker om... men... alle er stort se ikke rygere til vores bryllup... H2B vil frygtelig gerne have en whiskey bar til bryllup og det skal han naturligvis have.... men synes det kunne være lidt sejt med en æske med "cigarer" a la dem tobias lavede i kagedysten.....

Eller ville det bare være MEGA kikset?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

God ide at lave en prøvebagning.... En ting er holdbarheden, en anden ting er om det tager lang tid at lave...de der dage lige op til brylluppet går rasende hurtigt...

Især når man selv skal bage bryllupskagen................................ og Macarons.... og popcakes.... :metteholm

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hav en back-up plan hvis noget går galt.... Jeg havde også mange planer om hvad jeg skulle nå at bage i ugen op til, men så kom der lige lidt vand og så løb tiden godt nok stærkt...er så glad for at jeg havde lavet en back-up plan i stedet for at tage livet af mig selv, jeg havde rigeligt at de til uden de bageprojekter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hav en back-up plan hvis noget går galt.... Jeg havde også mange planer om hvad jeg skulle nå at bage i ugen op til, men så kom der lige lidt vand og så løb tiden godt nok stærkt...er så glad for at jeg havde lavet en back-up plan i stedet for at tage livet af mig selv, jeg havde rigeligt at de til uden de bageprojekter

Ja det var nok ikke en tosset idé.... Tak søde!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hav en back-up plan hvis noget går galt.... Jeg havde også mange planer om hvad jeg skulle nå at bage i ugen op til, men så kom der lige lidt vand og så løb tiden godt nok stærkt...er så glad for at jeg havde lavet en back-up plan i stedet for at tage livet af mig selv, jeg havde rigeligt at de til uden de bageprojekter

Ja det var nok ikke en tosset idé.... Tak søde!

Man ved aldrig hvad der sker og nogen ting kan man bare ikke planlægge, så er det godt at have en reserveplan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk og få fat i rørerne, så de kan rulles. Derudover kan du jo også lave lyse cigarer (kiks) med en tuille :-) Det er jo klart det værd at prøve! :wink:

Om ikke andet er der jo mulighed for at få lavet dem udenbys? nu ved jeg ikke hvor i verdenen du befinder dig, men jeg bager selv, og kunne godt tænke mig at kaste mig ud i det projekt? er fra Virum (København)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk og få fat i rørerne, så de kan rulles. Derudover kan du jo også lave lyse cigarer (kiks) med en tuille :-) Det er jo klart det værd at prøve! :wink:

Om ikke andet er der jo mulighed for at få lavet dem udenbys? nu ved jeg ikke hvor i verdenen du befinder dig, men jeg bager selv, og kunne godt tænke mig at kaste mig ud i det projekt? er fra Virum (København)

Det er helt vildt sødt af dig, men jeg elsker selv at bage og skal også selv bage min bryllupskage så jeg glæder mig faktisk helt vildt til projektet :loveshower:

Er meget spænt på holdbarheden... (Er fra Herning - født og opvokset i Vejle) Og rigtig god idé med den lyse tuille dej

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk og få fat i rørerne, så de kan rulles. Derudover kan du jo også lave lyse cigarer (kiks) med en tuille :-) Det er jo klart det værd at prøve! :wink:

Om ikke andet er der jo mulighed for at få lavet dem udenbys? nu ved jeg ikke hvor i verdenen du befinder dig, men jeg bager selv, og kunne godt tænke mig at kaste mig ud i det projekt? er fra Virum (København)

Det er helt vildt sødt af dig, men jeg elsker selv at bage og skal også selv bage min bryllupskage så jeg glæder mig faktisk helt vildt til projektet :loveshower:

Er meget spænt på holdbarheden... (Er fra Herning - født og opvokset i Vejle) Og rigtig god idé med den lyse tuille dej

Selvfølgelig! synes også de er vildt fede. Jeg tænker at man kan bruge noget frysetørret pulver til enden, hvis du f.eks. bruger den lyse tuille dej, kan bruge frysetørret hindbær, jordbær eller andre "kraftige" farver, som er pulveriseret fuldstændig!

eller passionsfrugt til de mørke kagedeje :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer