LouiseLundo

Hjælp til DYI invitation

7 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne brude 😊

Jeg er i vildrede omkring hvordan mine invitationer skal se ud. Eller vil rigtig gerne lave en pocket invitation, og har fundet en skabelon herinde men synes den bliver for smal og har prøvet lidt forskellige mål men det går helt i ged. Og vil rigtig gerne lave den selv, da jeg synes det er der noget romantisk over, og da vi har mange informationer tænker jeg en pocket invitation er det rigtige.

Her kommer i ind i billedet, jeg kunne godt bruge jeres mål, mål eller hvis i har en nem invitation/skabelon med de rigtige mål jeg kan gå ud fra :)

På forhånd tak!

😘

Redigeret af LouiseLundo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der en rigtig god guide til pocket invitationer (måler 14*14 cm) http://www.bryllupsklar.dk/diy/pocket-invitationer.html :)

Derud over har Mette også en helt fantastisk blog/hjemmeside hvor hun skriver om en masse forskellige DIY ting både om bryllup og andre ting.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Louise

Jeg håber, at det er ok jeg liiige sniger mig med her - vi er lidt i samme situation. Jeg har en masse inspiration men har problemer med at få dem kogt ned til en færdig invitation :-)

Du er meget velkommen til at kigge med. Jeg har dog valgt at hoppe lidt over hvor gærdet er lavest,da jeg er lidt alene om det, og kunne ikke finde de farver jeg ville have i stort karton. Så fandt kort der var lavet, men da jeg så dem viste jeg det skulle være dem, og så skal jeg bare selv pynte dem lidt og printe invitationen på noget papir, og bordkortebe blev også købt.

Nu skal jeg bare have hittet ud af at lave invitationen på computeren og have det printet ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer