Anna26

Hvornår skal jeg begynde at prøve brudekjoler?

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal vies i 2016, dato er ikke fastlagt men ca april, maj eller juni måned.

Hvornår ville I tage ud og prøve kjoler?

Hvornår ville i købe?

Er der andet jeg skal være opmærksom på i forbindelse ved køb af kjole?

Velkommen til og tillykke med brylluppet

Jeg skal selv giftes i 2016 ( august) og regner med at jeg først skal ud i slut næste år/ start 2016 men skal lige huske at det kan tage 6-8 mdr. at få kjolen hjem ( nogen steder)

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Hej og velkommen og tillykke med brylluppet.

Hvornår man skal prøve kjoler... hmm.. jeg var ligesom dig, da jeg blev bryllupsstrunk. Jeg ville bare prøve kjoler og alt muligt fordi det er vel egentlig det man drømmer om.. kjolen...

Men jeg har udskudt det til nu (dog med en lille upser tidligere på året).. jeg skal først prøve kjoler i det nye år... hvilket jeg er spændt på... jeg ved at mange siger at man heller ikke skal starte for tidligt da man kan falde for en kollektion som er oppe nu og man køber en kjole nu.. og så kommer i tvivl.. jeg ville kigge på nettet og finde den stil jeg kan lide... se lidt på de andre pigers erfaringer herinde...

Læse op om den stil du vil have.. stoffet du kunne tænke dig.. gør dig overvejelser om hvad sko du evt vil have på, undertøj, smykker, slør eller ej... det er også ting som jo ligesom hører med til kjolen, og så kan man derfra komme til en kjoleprøvning og være så forberedt som muligt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi besluttede os i december 14 om at blive gift - og skal det allerede til april i år. Jeg prøvede og købte faktisk kjolen lidt over en uge efter beslutningen. Jeg tror bare jeg var heldig at have set kjolen på nettet og tænkt "det er dén!" og da den så kom på, var det også bare KJOLEN!
http://www.luccabride.com/shop/soley-359p.html
Min kjole har bare ikke broderiet i bunden af kjolen, hvilket også blot gør det nemmere når den skal lægges op :)

0

Del dette indlæg

Jeg sidder i samme "dilemma" som dig :-) Vi skal giftet 29 juni 2015. Og skrev til bla. Lilly og spurgte hvor langt tid foriden de helst så man kom, og svaret var "4-5 mdr før brylluppet". Så jeg regner med at starte i starten af næste mdr :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt min halvanden uge inden brylluppet (havde én allerede men skiftede mening)- og nåede også at få lidt længde af. Kommer nok an på, hvad man vil have.

Hvis man har én bestemt model for øje, så skal man nok være ude minimum 6 måneder inden.

Tillykke med brylluppet og held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer