Camilla_krøier

Æske til brudekjolen

4 indlæg i dette emne

Jeg har laaangt om længe fået min kjole renset efter brylluppet og nu skal den så opbevares før den forhåbentlig inden længe skal syes om til dåbskjole, men indtil vi har en bebs at putte i den skal den jo opbevares...

Jeg har fundet nogen syrefri æsker på nettet men portoen er over 100 kr så tænkte at der måske var nogen der havde fundet æsker til rimelige penge, evt i en fysisk butik i københavnsområdet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget på holmmark.dk, men der er porto 87 kr til pakkeshop og æsken koster omkring 200kr. De sælger dem hos Frederiksberg skrædderi. Der er ikke nogen pris på deres hjemmeside, men kunne forestillemig det er til en noget dyrere pris!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener de har dem i Caza Lezar's men til hvilken prisklasse ved jeg ikke Men ellers prøv evt et museum, de opbevarer også deres ting i sådanne æsker, nogle sælger dem også ...det er da et forsøg værd

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kigget på holmmark.dk, men der er porto 87 kr til pakkeshop og æsken koster omkring 200kr. De sælger dem hos Frederiksberg skrædderi. Der er ikke nogen pris på deres hjemmeside, men kunne forestillemig det er til en noget dyrere pris!

Ja det er også der jeg har set, men synes altså porto er lige vel voldsom for en enkelt æske... Måske jeg skulle gå indenom et par brudeforretninger og hører

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer