WeddingAddict

Mint to be... men kun æskerne

16 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Hubby og jeg faldt over nogle super søde mintpastiller i Tigeren forleden da som er hjerteformet...

Vi vil nu gerne have dem i nogle fine æsker, men jeg kan simpelthen ikke finde nogle som ikke koster 30 kr stk. Vi skal bruge omkring 50 så det er ret mange, hvis vi skal af med 30 kr stk.

Jeg ved at nogle af jer herinde har lavet sådan nogle æsker med Mint to be, men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvem....

HJÆLP, piger.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det som du vil have en lille "portion" til hver gæst eller bare 2-3 stk til hver gæst???

Det skulle bare være en lille potion til hver gæst. Men løsningen er fundet :cheerleader3:

Vores kommer til at se sådan her ud :)

Ihhh de er så fine, Cricht.... :loveshower: Men vi fandt en smadder god løsning. Tiger havde nogle "opbevaringsæsker" som vi har købt, som passer i størrelsen som vi gerne ville have. Nu skal vi så bare blive enige om ediketterne :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NOOOOOO.....

Efter at have svaret på tråden herinde for få minutter siden, beslutter jeg mig til at kigge på de der opbevaringsæsker.

Jeg mente nok at der var kun låg til den øverste, og ikke til de andre, da de sidder sammen og ganske rigtigt, så havde jeg fandenme ret. Der var kun låg til den øverste. Så selvom vi godtroende troede på sælgeren i Tigeren, blev vi taget grundigt ved næsen. ØV ØV. Så de skal ned og byttes. Så nederen.

Cricht, jeres "bøtter" er så fine, men for store til vores æsker. Den her var på størrelse med en 5 kr (5 cm) og 3 cm høj. Den passede perfekt. ØV ØV.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NOOOOOO.....

Efter at have svaret på tråden herinde for få minutter siden, beslutter jeg mig til at kigge på de der opbevaringsæsker.

Jeg mente nok at der var kun låg til den øverste, og ikke til de andre, da de sidder sammen og ganske rigtigt, så havde jeg fandenme ret. Der var kun låg til den øverste. Så selvom vi godtroende troede på sælgeren i Tigeren, blev vi taget grundigt ved næsen. ØV ØV. Så de skal ned og byttes. Så nederen.

Cricht, jeres "bøtter" er så fine, men for store til vores æsker. Den her var på størrelse med en 5 kr (5 cm) og 3 cm høj. Den passede perfekt. ØV ØV.

Mine bøtter er næsten samme størrelse jo.. 4,5 cm i diameter og 3,5 cm høj. Hvor er det øv med de andre!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NOOOOOO.....

Efter at have svaret på tråden herinde for få minutter siden, beslutter jeg mig til at kigge på de der opbevaringsæsker.

Jeg mente nok at der var kun låg til den øverste, og ikke til de andre, da de sidder sammen og ganske rigtigt, så havde jeg fandenme ret. Der var kun låg til den øverste. Så selvom vi godtroende troede på sælgeren i Tigeren, blev vi taget grundigt ved næsen. ØV ØV. Så de skal ned og byttes. Så nederen.

Cricht, jeres "bøtter" er så fine, men for store til vores æsker. Den her var på størrelse med en 5 kr (5 cm) og 3 cm høj. Den passede perfekt. ØV ØV.

Mine bøtter er næsten samme størrelse jo.. 4,5 cm i diameter og 3,5 cm høj. Hvor er det øv med de andre!

Ej, virkelig?? De ser bare SÅ meget større ud.... Hmm... så kigger jeg vist lige på dit link engang til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det kan jeg da godt se.... hold nu kæft hvor er vi blinde... LOL...

Hvor mange mint fik du ned i?

Jeg synes der skal 50 stk. i af den størrelse jeg har købt for at bøtten ikke ser halvtom ud. Men der kan nok godt være 30-35 stks. hvis den skal fyldes HELT op.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer