Mbride

Lilly brudekjoler Kbh

4 indlæg i dette emne

Hejsa skønne kvinder

Jeg er HELT grøn, og skal for aller første gang kaste mig ud i at prøve brudekjole i næste uge. Har booket en tid hos Lilly i Kbh. Da jeg efter at have læst flere indlæg og googlet mig frem til, at Lilly også har brudekjoler der ligger under 5000kr. Er der nogen der har erfaringer eller gode råd, hvad skal jeg forvente at sådan en første tur? Skal man kun prøve og så vende tilbage for at købe?. Vil allerhelst bare have det overstået, da jeg ikke orker at skulle i mange forskellige butikker og prøve kjoler. Er lidt blufærdig og genert og har på ingen måde lyst til at prøve kjoler...er faktisk lidt traumatiseret over at skulle træde ind i dette univers. Har aldrig været prinsesse typen ( ikke at der er noget galt idet, ville ønske jeg selv kunne finde min frem) :) men vil jo alligevel gerne gå op af kirkegulvet i en fin elegant hvid sag:) hvad skal jeg forvente? Kan man overhovedet forvente at få god og rar service selvom man ikke køber en kjole til 15.000kr

Knus en meget spændt kommende brud med mega kriller i maven

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik rigtig god service derinde i tirsdags :) følte mig virkelig i centrum og prøvede vist 6-7 kjoler, fik lov at tage billeder og have god tid i hver kjole til at mærke efter. Så det kan du godt glæde dig til. Jeg fandt dog ikke lige min drømmekjole, men det er jo ikke deres skyld.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer