Maiken-Troels

Brudekjoler plus størrelser

5 indlæg i dette emne

hej piger...

årh jeg synes det der med brudekjoler er svært.

Har lige bestilt tid hos lilly og panayotis i vejle. den 9 april, men da jeg bestilte tid hos lilly fik jeg afvide at de kun havde 1 kjole jeg kunne prøve men at jeg selvfølgelig kunne bestille en hvilken som helst kjole hjem i min størrelse men hvad så hvis jeg ikke kan lide den på? tør simpelhen ikke tage chancen så overvejer at droppe og lede efter kjole i lilly. så derfor har jeg brug for lidt hjælp.

jeg bor omkring vejle. er der nogle der har forslag til steder hvor jeg kan prøve kjoler.

panayotis skal jeg stadig i men vil gerne finde et sted mere og prøve kjoler

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg stod i samme situation og troede slet ikke der vare noget pænt, som jeg kunne passe - lige indtil jeg opdagede Unique Kjoler i Bjerringbro :-) http://uniquekjoler.dk/

Hun har en masse modeller i store størrelser som er specielt designet til kvinder med former, og ikke bare almindelige kjolemodeller i store størrelser. Det gør altså en forskel for pasformen om kjolen er designet til dine former eller om den er almindelig facon bare udvidet med x antal cm.

Jeg håber du finder en kjole du føler dig rigtig godt tilpas i, hvis ikke du allerede har fundet den :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer