Sofie1996

Hvem kan levere drinks og cocktails?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for jeres svar!

 

Vi er mest af alt ude i, at det skal være en bartender, der kan servere nogle lækre drinks. Jeg har undersøgt lidt forskellige. Jeg stødte på ZubarDubar, der har det her lej en bar koncept. Så hvis nogen har prøvet det, vil jeg meget gerne høre om jeres oplevelser! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej først og fremmest vil jeg sige, at det lyder som om du er midt i en spændende beslutningsproces for dit kommende bryllup! Jeg synes at i skulle overveje at leje en drinks dispenser i stedet for at have en bartender og cocktails på fustage. Jeg vil gerne dele mine tanker om dette og måske hjælpe dig med at træffe den rigtige beslutning for jer som par. jeg havde selv en drinks dispenser løsning til vores bryllup.

At have en drinks dispenser kan tilføje en sjov og interaktiv dimension til din bryllupsreception. Det giver dine gæster mulighed for at skabe deres egne drinks og hvilket kan skabe samtale og engagement blandt dem med. Det er en måde at skabe en afslappet atmosfære og få folk til at blande sig på en mere uformel måde. Hvis du og din partner værdsætter interaktionen og ønsker at tilføje en unik touch til jeres bryllup, så kunne en drinks dispenser være den perfekte løsning. Vi leje fra midtvestfestudlejning.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer