CharlottevM

Er der nogen der vil lave vores bryllupskage?

4 indlæg i dette emne

Nå, det ser ikke ud til at kærestens gamle soldaterkammerat kan lave kagen alligevel.

Så nu leder jeg efter en anden måde at få en flot bryllupskage, uden at skulle betale tuuuuusindvis af kroner for den.

Så måske vil nogle at I kage-ferme-damer give mig et tilbud på hvad I skal have for den slags?

Vi tænker at det skal være en etage-kage m. nøddebunde og så ét lag med chokoladecreme og ét lag med frugtmousse (fx. hindbær el. jordbær). Måske marcipanovertræk, eller noget andet pænt?

Det skal helst være en som bor rimeligt i nærheden (altså København, Nordsjælland, Roskilde agtigt), da jeg ellers ikke kan overskue det ift. transport osv.

Hov, forresten så har vi inviteret 57 mennesker, så mon ikke kagen skal være til 50-55 personer.

Mvh. Charlotte *skynd jer at redde min dag :loveshower: *

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du stadig på kagejagt?? Kan se det er en gammel tråd..... Men hvis du stadig søger, så vil jeg forslå dig at gå ind på www.min-mave.dk ... Der har de en kageklub, hvor der er mulighed for at komme i kontakt med folk der rigtig gerne vil lave din kage, og for billigere penge end en top prof bager.... De fleste har billeder på derinde af de kager de har lavet... Og der er rigtig mange der er sindsygt dygtige.... Det er da et forsøg værd....

Knus M :)

0

Del dette indlæg

Har du et bryllupsbudget? så kunne der måske skæres et sted så der kunne blive råd til en bryllupskage. Det er trods alt det folk spiser der huskes fra sådan en dag. Så er det altså vigtigt at den smager godt, og at den lever op til forventningerne, da der også medfølger vejledning til, hvilke råvarer der kan sammensættes, og ikke mindst. Så handler det jo også om folks helbred. Det er meget sarte (let fordærvelige råvarer) der bruges i bryllupskager. Fløde, frugt ect, så det er jo ret vigtigt at vide at det sted man får den fra har orden på hygiejnen, og ved noget om håndtering af disse fødevarer, så du ikke ender op med en gæst, der bliver syg. ( rent faktisk, hvis det går rigtig galt, kan det endda koste et menneske livet). Personen der har lavet kagen kan jo glemme at vaske hænder ved toiletbesøg, eller skifte en ble uden efterfølgende håndvask osv. Så det er et dumt sted at spare, så hellere spar på kjolen, makeup-artisten, valg af dyre blomster, da folk glemmer den slags alligevel. Det kan være der kan skæres lidt her og der. Og får du så kagen fra en privat, ja så er der ingen klagemuligheder. Du har jo købt som beset. Der er ingen garanti, ej heller om udseendet af kagen, kvaliteten af råvarer, evt fejl, der kan begåes. (klumper i fromage osv) Alt det må man jo så acceptere).

Kh Anell

Kh Anell

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer