Miss Giggles

Andre som har haft en sanger/guitarist til deres bryllup?

13 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer skønne BK-"zillaer" som har eller skal have en guitarist til at synge i kirken? hvad koster sådan noget og kender i nogle i eller omkring midt/vestjylland?

Da jeg har fundet denne sang og ELSKER den den rør mig inden i.. jeg har fortalt H2B at jeg gerne ville have en til at synge i kirken men ikke hvilken sang.. tror mange bliver rørt over sangen.. i kan lige se den her på youtube.. der er to versioner.. ham som har lavet den og den anden hvor nogle synger i kirken.. begge er smukke men ved ikke lige hvor man kan finde 3 som er vist her ->>

og
...

hvad synes i?

synes faktisk om det er en mand eller kvinde som syger er lige meget elsker dem begge to :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores musikker kommer og synger og spiller guitar i kirken, også lige efter vielsen. Han kan VARMT anbefales. Han bor i Holstebro. Han hedder Preben Jørgensen. På youtube kan du skrive hans navn og purple rain, så dukker han op. Han vandt den sangkonkurrence der kørte på tv3 engang: "Stjerne for en aften". Han er fantastisk. Han er en af vores gode venner, så ved ikke hvad han koster. Men han er rimelig, det er jeg sikker på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har booket en mandlig guitarist og en sangerinde til at synge to sange i kirken, og vi skal give 1500.

Tænkte lige gad vide hvor henne men så så jeg lige datoen jamen så var den mulighed også opbrugt hi hi tror det bliver super fedt når der er nogle som synger i kirken.. jeg har set en masse på youtube men har aldrig selv været med til et bryllup hvor det er sket.... Hvor i landet er du egentlig fra? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer