Lenna1985

Sunspa ?

18 indlæg i dette emne

Hej Alle

Jeg har overvejet meget HVAD jeg gør for ikke at se tåbelig ud med bleg hud nogle steder og brun ud andre steder, da jeg altid går med t-shirt om sommeren :-/ det vil jo se total åndssvagt ud at jeg er helt bleg fra hvor ærmerne slutter og de andre steder den dækker, hvor min kjole jo er bar. Jeg ved jeg ikke er til solbadning/solarium, også bange for at blive slemt solskoldet når jeg aldrig gør den slags.

Men vil rigtig gerne høre hvad I andre gør på dette område ? For der bliver da forhåbentlig sol og sommer inden august og man når at få lidt farve. Men kan mærke dette emne virkelig fylder meget, fordi jeg ikke ved hvordan det bedst gribes an...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tager lidt sol - kan lige nå at tag 3-4 gange, inde jeg på torsdag skal ned og ha en spraytan :)

Jeg fik en prøve spraytan for 3 uger siden og jeg synes at jeg fil en flot brun farve :cheerleader3: så det kan jeg helt klart anbefale :loveflag:

0

Del dette indlæg

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1337250186' post='1243554]

Jeg tager lidt sol - kan lige nå at tag 3-4 gange, inde jeg på torsdag skal ned og ha en spraytan :)

Jeg fik en prøve spraytan for 3 uger siden og jeg synes at jeg fil en flot brun farve :cheerleader3: så det kan jeg helt klart anbefale :loveflag:

vor får du spraytan henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går ud og finder nogle tube tops og så blir det sommerens "uniform" næste år men også i år (hvide streger kan blive siddende på mig MEGET længe) Og så husk solcreme altid, så får du færre mærker. Når det ikke helt er så varmt så hav forskellige længder ærmer. Desuden vil jeg helt undgå alt med halterneck da det virkelig giver grove hvide streger :) Sådan er det bare :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ha en gang spray tan i morgen.(dagen før vores bryllup). prøvede for 3 uger siden og fik en rigtig flot farve.. den forsvinder bare hurtigt igen, men helt klart en fordel at man ikke har nogle lyse stiber rundt omkring, men en flot ens farvet kulør.. men prøv engang og se hvordan det ser ud på dig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, det har har jeg endelig ikke tænkt over, men tror nu heller ikke at der er nogen der vil ligge mærke til det, hvis der skulle smitte af der............det håber jeg da ikke :fløjt: :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg da overvejet, men selv når man får lidt på indersiden, så er det vitterligt ikke så meget.

I kan jo selv prøve det af på en hvid tubetop fra H&M, det koster i omegning af 49,95 :)

Men altså - det smitter som oftest kun af den første dag, så sprayer man sig dagen før - skulle det ikke være noget problem.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer