ninam

Inspiration til bordpynt i farver svag grøn, hvid og lyserød?

3 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja!

det har jeg faktisk.

Prøv at gå ind på bryllupskanalen.tv de har en række små videoguides til blomsterdekorationer og bordoppyntning. Hende den mørkhårede laver en fin blomsteropsats i lyserøde roser, og med lysegrønt rundt om. det er på lagkageopsatser (så må man spørge alle de gamle tanter i familien om lån - men jeg har set dem i fx ribefestudlejning.dk). man kan sagtens putte hvide blomster i den dekoration også, og evt. bruge hortensia fra haven i stedet for de store bonderoser, eller bare almindelige roser/de fleste blomster der findes i en lyserød nuance.

Den er lækker, nem at lave, god til runde borde og til firkantede og kan også gå til aflange skulle jeg mene.

hvis dit bryllup er i september og en du kender har et pæretræ der bugner af frugt kan du jo få en kasse af dem og pynte bordene med. Fx Clara Friis pærer er nærmest limegrønne.

et svagt grønt kartonark kan skæres og bukkes, og inden i det kan du have velkomstsange printet på hvidt papir. kortet kan jo pyntes enten med en lyserød sløjfe, noget man limer på eller evt. et stempel i lyserødt. brug evt. panduro hobby (de har en god hjemmeside) til at få alle dimserne og papiret. jeg har købt mine DIY ting hos dem.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer