akrotøsen

Vores invitationer <3

17 indlæg i dette emne

Så blev vores invitationer også endelig færdige! :loveshower:

Som I kan se er det pocket invitationer med 3 indstikskort printet på kraftigt papir. Omslaget er violet/lilla i virkeligheden :)

Mønsteret har jeg selv designet ud fra vores monogram, og klistermærket er fra vistaprint.

På kuverterne er adresserne printet direkte, og der hvor frimærket skulle sidde er printet monogram (vi deler de fleste ud personligt)

Invitationerne har kostet under 5kr. stykket, jeg brugte til 37stk:

Karton 130kr (fransk, fra cchobby inkl. fragt)

Ivory kuverter 40kr (Ebay :heart: )

Silkebånd 7kr (Søstrene Grene)

Printerpapir og tape havde vi i forvejen og brugte iøvrigt mindre end 1 rulle. Til indstikskortene kan man med fordel bruge kraftigt printerpapir fx 90-110g det koster ca. 150kr for en hel pakke med 500ark.

Derudover lavede jeg små "takkekort" til vores brudepiger, forlover og toastmastere som kom med i invitationen - de må gerne føle sig lidt specielle :biggrin:

post-54804-0-42570000-1364722954.jpg

I får lige et billede af indholdet lidt tættere på. Jeg har i hvertfald selv haft god inspiration af kunne se det lidt bedre.

post-54804-0-61127900-1364723952.jpg

Redigeret af akrotøsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er de bare flotte og du har brugt lang tid på dem kan man se. Jeg har netop (endelig) fået sendt vores invitationer ud, så jeg vil også have lagt lidt blære billeder ind - man vil jo gerne ha lidt ros for alt det arbejde.

Blir spændende med de næste projekter som venter :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vores invitationer også endelig færdige! :loveshower:/>

Som I kan se er det pocket invitationer med 3 indstikskort printet på kraftigt papir. Omslaget er violet/lilla i virkeligheden :)/>

Mønsteret har jeg selv designet ud fra vores monogram, og klistermærket er fra vistaprint.

På kuverterne er adresserne printet direkte, og der hvor frimærket skulle sidde er printet monogram (vi deler de fleste ud personligt)

Invitationerne har kostet under 5kr. stykket, jeg brugte til 37stk:

Karton 130kr (fransk, fra cchobby inkl. fragt)

Ivory kuverter 40kr (Ebay :heart:/> )

Silkebånd 7kr (Søstrene Grene)

Printerpapir og tape havde vi i forvejen og brugte iøvrigt mindre end 1 rulle. Til indstikskortene kan man med fordel bruge kraftigt printerpapir fx 90-110g det koster ca. 150kr for en hel pakke med 500ark.

Derudover lavede jeg små "takkekort" til vores brudepiger, forlover og toastmastere som kom med i invitationen - de må gerne føle sig lidt specielle :biggrin:/>

post-54804-0-42570000-1364722954.jpg

I får lige et billede af indholdet lidt tættere på. Jeg har i hvertfald selv haft god inspiration af kunne se det lidt bedre.

post-54804-0-61127900-1364723952.jpg

Super flotte indbydelser :-) Er selv igang med pocket invitationer... Er på jagt efter kuverter, og har kigget på eBay, men kan ikke finde det. Kan du evt linke til det? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så blev vores invitationer også endelig færdige! :loveshower:/>

Som I kan se er det pocket invitationer med 3 indstikskort printet på kraftigt papir. Omslaget er violet/lilla i virkeligheden :)/>

Mønsteret har jeg selv designet ud fra vores monogram, og klistermærket er fra vistaprint.

På kuverterne er adresserne printet direkte, og der hvor frimærket skulle sidde er printet monogram (vi deler de fleste ud personligt)

Invitationerne har kostet under 5kr. stykket, jeg brugte til 37stk:

Karton 130kr (fransk, fra cchobby inkl. fragt)

Ivory kuverter 40kr (Ebay :heart:/> )

Silkebånd 7kr (Søstrene Grene)

Printerpapir og tape havde vi i forvejen og brugte iøvrigt mindre end 1 rulle. Til indstikskortene kan man med fordel bruge kraftigt printerpapir fx 90-110g det koster ca. 150kr for en hel pakke med 500ark.

Derudover lavede jeg små "takkekort" til vores brudepiger, forlover og toastmastere som kom med i invitationen - de må gerne føle sig lidt specielle :biggrin:/>

post-54804-0-42570000-1364722954.jpg

I får lige et billede af indholdet lidt tættere på. Jeg har i hvertfald selv haft god inspiration af kunne se det lidt bedre.

post-54804-0-61127900-1364723952.jpg

Wow

Det er et flot stykke arbejde til en ret flot pris. Er vild med at du har lagt et takkekort til jeres hjælpere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de søde kommentarer :loveflag:

Vi har fået rigtig rigtig god respons fra gæsterne og mange har allerede meldt tilbage at de kommer - helt sikkert arbejdet værd :lol:

Kuverterne er købt fra denne ebay sælger. Synes de havde de flotteste kuverter til prisen og det fungerede super at printe direkte på dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal I have :)

De er altså lidt flottere i virkeligheden. :floejt: Meget rene og klare farver,ikke så fesent som på billedet. :tunge: Specielt kartonen er da en underlig farve på billedet...haha :wink:

De er SÅ flotte. Hvordan i alverden har du kunnet lave dem så billigt. Jeg må hellere nærlæse din tekst :-) Virkeligt inspirerende :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer