Brud86

Mia & Theis 08.06.2014 - Pynt til salg

95 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ved ikke hvor du bor i landet, men Strauss skrædder er både super dygtige og har billige/rimelige priser... De findes i Aarhus og KBH.

Må vi se dig i KJOLEN?

Jeg er ikke særlig glad for Straus. Mit jakkesæt som jeg bruger på arbejdet er lavet der og det er efter et par måneder gået op i syningerne :/

Nu stopper jeg lige om lidt, så det betyder ikke så meget. Men synes bare ikke, at det er i orden. Men ved at min h2b har været glad for Strauss, så det er sikkert meget forskelligt :)

Jeg skal selv have lagt min brudekjole op hos Frederiksberg Skrædderi, hvor både min mor og mormor også har fået ordnet deres og det har de været glade for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvor du bor i landet, men Strauss skrædder er både super dygtige og har billige/rimelige priser... De findes i Aarhus og KBH.

Må vi se dig i KJOLEN?

Jeg er ikke særlig glad for Straus. Mit jakkesæt som jeg bruger på arbejdet er lavet der og det er efter et par måneder gået op i syningerne :/

Nu stopper jeg lige om lidt, så det betyder ikke så meget. Men synes bare ikke, at det er i orden. Men ved at min h2b har været glad for Strauss, så det er sikkert meget forskelligt :)

Jeg skal selv have lagt min brudekjole op hos Frederiksberg Skrædderi, hvor både min mor og mormor også har fået ordnet deres og det har de været glade for :)

I den butik hvor jeg har købt kjolen har de et samarbejde med Frederiksberg skrædderig - og jeg er sikker på de er gode , men de er vidst også ret dyre..

Men kigger også lige på dem du henviser til tak.

Jeg måtte ikke tage billeder i butikken så har ikke nogen billeder endnu af mig selv i kjolen - den hænger der endnu.. Men så snart jeg har billeder så får i selvfølgelig et..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HÅR

Kigger en del på hår og hvad der passer bedst til min kjole..

Jeg har ret langt flot hår (sys jeg selv) så tænker lidt det er synd at gemme det væk..

Jeg har stadigvæk ikke besluttede mig for om jeg skal have slør, men hælder mest til det lige nu..

Men har samlet lidt inspiration, som jeg godt kan lide :)

post-72217-0-28236600-1396200457_thumb.p

post-72217-0-87485100-1396200480_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Strømpebånd

Jeg har en kæreste der virkelig er brøndby fan. Derfor tænkte jeg at jeg måtte lave noget sjovt..

Så har lige bestilt et brøndby strømpebånd ud fra denne model og glæder mig helt vildt til det kommer, og håber ikke det ser for hjemmelavet ud :)

Der kommer selvfølgelig til at stå Mia&Theis og vores dato på :tunge:

post-72217-0-86216500-1396200869_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :c166:

Jeg skal jo giftes lige om lidt og har behov for lidt hjælp..

Skal købe sko, og er på udkig efter sko overvejer stadigvæk om de skal være hvide eller blå da min kommende mands jakkesæt er blåt eller lyserøde/pink da det bare er så meget mig - jeg er en pink pige :)

Men med så kort tid kan jeg ikke nå en masse frem og tilbage - søge osv. Så brug for nogen gode råd til steder man kan købe sko ala det jeg har på billedet og som i har gode erfaringer med.

Derudover skal jeg også have noget lingeri nogen gode råd steder man kan købe det online eller i butikker man kan finde i KBH eller omegn?

Tak for hjælpen..

post-72217-0-72066900-1396205050_thumb.p

post-72217-0-51482600-1396205057_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht. lingeri så ville jeg gå i Magasin på Kgs. Nytorv til en brafitting :) Så er der fundet en masse frem på forhånd og så kan du i en time koncentrere dig om at prøve og ikke om at finde :)

God ide det havde jeg slet ikke tænkt på, tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Alle

Jeg sørger brudepar der skal holde fest på sonnerupgaard gods den 7/6.

Ved der er nogen? Og lokalet havde inden vi betalte lovede at give denne oplysning men nu vil de ikke rigtigt give os informationerne.

Mit eget bryllup er der den 8/6 og vil meget gerne spare med disse personer- nogen der kan hjælpe med at finde frem til eller ved hvem det er der skal holde sit bryllup her?

Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Morgengave

Tænker jeg skal lave Bouidor billeder til morgengave.

Et hvor jeg har mit brøndby strømpebånd på samt andet brøndby "udstyr".

Skal nok ligge billede op af ustyret.

Også et med mit brude undertøj og mit slør hvis jeg ender med det også..

Jeg kunne også godt tænke mig at have vinger på men hvilken nogen skal jeg købe og syntes i jeg skal have vinger eller bliver det for underligt??

Bange for billede 1 snyder lidt fordi det er "på"?

post-72217-0-02645900-1396370664_thumb.p

post-72217-0-12505900-1396370684_thumb.p

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt det gør jeg, de er bestilt og allerede ankommet hjem til mine forældre glæder mig til at se dem i morgen hvor jeg også skal ud og prøve min kjole igen :)

Redigeret af Brud86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgengave

Tænker jeg skal lave Bouidor billeder til morgengave.

Et hvor jeg har mit brøndby strømpebånd på samt andet brøndby "udstyr".

Skal nok ligge billede op af ustyret.

Også et med mit brude undertøj og mit slør hvis jeg ender med det også..

Jeg kunne også godt tænke mig at have vinger på men hvilken nogen skal jeg købe og syntes i jeg skal have vinger eller bliver det for underligt??

Bange for billede 1 snyder lidt fordi det er "på"?

Vinge sæt nr. to er købt og glæder mig så meget til at fået taget mine billeder på næste onsdag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slank men ikke pga. bryllup blot en bonusHej Piger.

Hej Piger

Kort inden min kæreste friede og jeg vidste 2014 var året hvor vi skulle giftes besluttede jeg mig for at nu skulle jeg være i mit livs form.

Hvis jeg ikke blev det nu bliver jeg det aldrig.

Og jeg tror selv det er rigtigt vigtigt at have den krop man ønsker fx inden man får børn, så der også en større sandsynlighed for man får den igen.

Så jeg gik i hardcore træning mode fra den 7 jan. og jeg fik en bekendt til at træne med mig to gange om ugen, træner selv 1-2 gange og tænke over min koste hele tiden uden at være fanatisk har i aften fået en stor pose bland selv fx.

Men nu efter to mdr. har jeg tabt mig 19,2 cm og 5,5% fedt - jeg skriver ikke vægt på da jeg styrke træner og vægten derfor ikke tæller da kroppen er begyndt at danne muskler som vejere mere.

Mit mål er langt fra nåede men jeg knokler og tager det sure med det søde - så det er bare der ud af piger - vi kan sku godt og det skal ikke kun være for at se godt ud én dag men for at have det godt med os selv og være smukke resten af livet med vores mænd.

Hvis jeg kan, kan i også..

Hvis jeg er ved eller tæt på målet når jeg når til brylluppet kan i få et før og efter billede ;)

Så er mine tre mdr. med træner overstået.

Og det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv.

Min træner har skrevet dette om mig så kan i selv læse hvorfor jeg er glad :)

Min kvindelige kunde har været igang i 3 måneder med træning og kost. Hun har svært ved at skulle spise meget, så det er lidt en kamp med at få nok proteiner. Heldigvis er hun glad for aminodrik og proteinpulver, så det går

Hun har trænet med mig 2 gange om ugen og selv trænet hendes træningsprogram 1-2 gange om ugen plus cardio 1-2 gange om ugen. Vi har skruet lidt her og der, fordi hun ikke synes der skete nok

Men hun har i alt tabt 27,6 cm på kroppen og 5,6 kg på vægten og 6,2 % fedt ! Hun fortsætter derudaf med stor iver.

Derudover kan jeg se, at hun har fået muller. Fra at gå fra en almindelig kvindekrop er der kommet konturer på arme, skuldre og lår -det er så flot!

Godt kæmpet! Jeg er stolt af dig!!

Det har kostede nogen kroner - men det er det hele værd. Jeg har det så godt med mig selv og er langt fra færdig. Man bliver afhængig af det - har kun svært ved ikke at drikke så meget alkohol (elsker at gå i byen, og få et glas rødvin) og ikke spise så meget slik er også svært for mig.

Piger hvis jeg kan - kan i også..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At planlægge et bryllup på så kort tid får en kontrol freak som mig kan godt være hårdt..

Derfor har vi fundet en afbuds rejse og sidder nu på et hotel i Tyrkiet og nyder nogen dejlige dage og hinanden ved poolen i ca. 30 grader..

Vi får talt de forskellige ting igennem om bryllup så vi er helt klar til at tage sidste skridt når vi kommer hjem..

Ok, kl. er 1 om natten her og jeg sidder med bryluppesklar åben så helt kan jeg ikke slappe af- men det bare dejligt at være afsted og sammen og mærke hvorfor det er man så gerne vil det her..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At planlægge et bryllup på så kort tid får en kontrol freak som mig kan godt være hårdt..

Derfor har vi fundet en afbuds rejse og sidder nu på et hotel i Tyrkiet og nyder nogen dejlige dage og hinanden ved poolen i ca. 30 grader..

Vi får talt de forskellige ting igennem om bryllup så vi er helt klar til at tage sidste skridt når vi kommer hjem..

Ok, kl. er 1 om natten her og jeg sidder med bryluppesklar åben så helt kan jeg ikke slappe af- men det bare dejligt at være afsted og sammen og mærke hvorfor det er man så gerne vil det her..

ååårh det lyder skønt, bare det var mig :)

håber i får en fantastisk ferie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme igen efter en lækker ferie og nu med fuld tryk på planlægningen igen..

Skoene købt og jeg er virkelig glad :tunge:

Selvom de var lidt dyre end jeg havde forventet - men jeg glæder mig også helt vildt til at bruge dem bagefter.

Jeg startede jo med at gå efter blå eller lyserøde sko men fik det prøvede til kjolen og det fungeret slet ikke..

Derfor måtte jeg gå efter "almindelig" hvide brude sko.

Jeg brugte nedenstående billede som inspirationskilde og det endte med dem i midten nederst i billede.

Benjamin Adams model..

post-72217-0-26871200-1398858939_thumb.p

Redigeret af Brud86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Morgengave billeder....

Så er billederne kommet, jeg er ikke helt tilfreds - men var heller ikke vild med fotografen.

Men et par stykker kan jeg godt bruge selvom det ikke lige var som jeg havde forestillet mig.

I kan lige se to også skal jeg nok ligge ind når jeg har det færdige resultat med bogen klar jeg vil også lave nogen sider med søde hilsner..

Kom endelig med jeres meing.

Brøndby billede er selvfølgelig til ære for manden der er brøndby fan..

Strømpe båndet tager jeg også på, på dagen.

post-72217-0-44378800-1399293872_thumb.p

post-72217-0-33086300-1399293960_thumb.p

Redigeret af Brud86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer