-
Antal besvarelser
2,834 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af KarinaT
-
Så har jeg fået lagt billederne fra fotografen ind og de kan ses HER Vores takkekort er færdige og mangler bare at blive fremkaldt...det ser således ud
-
Sådan et billede SKAL jeg huske også at få taget.................. det er simpelthen for sjovt............ Ja ikk...min veninde var lige hurtig der
-
Tak tøser
-
Og sidst men ikke mindst - VORES TAKKEKORT
-
Min lillebror spillede et stykke for os på tværfløjte
-
Bordpynten
-
Det overvældende gavebord - efter det var blevet raseret
-
Et træt ægtepar
-
Limo'en gik selvfølgelig i stå
-
Så er vi færdig med fotosessionen for i dag - troede vi...
-
Vores ringe og buketten
-
Lidt strømpebånd skulle der til
-
"VIL DU GIFTE DIG MED MIG?"
-
Som i kan se er jeg ikke den eneste der er helt vild med Christian
-
Her er vi sammen med brudebørnene (den lille var lidt sur)