KarinaT

Karina & Christian's planlægning

1,303 indlæg i dette emne

Så er jeg i fuld gang...der er godt nok lang tid til den store dag...men jeg kan bare godt li at være i god tid.

Jeg var d 20 feb. til bryllupsmesse i Musikhuset i Esbjerg...der fik jeg en masse inspiration selvom jeg var lidt skuffet over at der ikke var mere at se. Fik en masse brouchurer og visitkort med hjem (som jeg nu har fået sat i en mappe så der er styr på dem) Men vi fik da også smagt en masse kager...dog synes jeg ikke der ar nogle af dem der smagte mig helt...men den rigtige opskrift finder vi jo nok engang.

Er der nogle der har en på en supergod bryllupskage...bare indholdet da vi bestiller den hos en konditor.

Så også DRØMMEKJOLEN til modeshowet...jeg var bare solgt...men da der er et år til at jeg skal ud og prøve kjoler kontaktede jeg Cindarella Brudekjoler

i oksbøl hvor jeg vil købe den endelige kjole...og de kunne godt have den hjemme til den tid...så kan jeg da i hvert fald prøve den.

Til festen har vi booket Næsbjerg Forsamlingshus og musikeren Jan Danneris (kanon dygtig) så det er i hvert fald på plads nu.

Vi har også kirken på plads. Det bliver Næsbjerg Kirke da det var C's ønske...jeg ville så gerne have "min egen" præst derhjemmefra så vi har fået arrangeret at han kommer til Næsbjerg og vier os...så det er jo bare kanon...

det var så lidt af vores planlægning...glæder mig til at komme videre...

INDEX

Kirken

Vores transport fra kirken

Min kjole

Første kjoleprøvning

Anden Kjoleprøvning

Under Kjolen

Mit smykke

Mine sko

Min Taske

Mit Slør

Parfume & Hårnåle

Buketinspiration

Mine Brudepiger

Vores Vielsesringe

Frieriet

Vores forlovelsesringe

Save The Day kort

Save The Day Blærerække

Vores indbydelse

Vores Kuverter

Blærerække Indbydelser

Vores Monogram

Risposer

Vores Kameraer

Vores Velkommen & Velbekomme hæfter

Pynt til Bordkort

Vores Gæstebog

Vores Hilsen i Gæstebogen

Prøve på Bordpynt

Bryllupskage & Topfigur

Vores Topfigur

Christians Surprise

Tidsplan for dagen

Seneste Opdateringsliste

Kærestebilleder

Modeshow for Cindarella

Vores Julekort

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Karina

Velkommen til :bearhug:

Jeg var lige inde og lurer på Jeres hjemmeside og jeg kan se at I skal vies af Peter Gejlstrup fra Skovlund. Han skal også vie os dog i Skovlund, så var det jo at jeg blev lidt nysgerrig - er du fra Skovlund???? Eller kender du Peter fra et andet sogn????

0

Del dette indlæg

Hej Karina

Velkommen til... :bearhug:

Vi bor vist heller ikke så langt fra hinanden.. Jeg bor i Esbjerg, og var også til messe den 20. Var også en smule skuffet over indholdet, men fik visit/rabat kort til diverse steder.

Hvad var det for en kjole du faldt for? Hvilken model?

Glæder mig til at følge din tråd :heppe:

:loveflag: Anne :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Karina

Velkommen til  :bearhug:

Jeg var lige inde og lurer på Jeres hjemmeside og jeg kan se at I skal vies af Peter Gejlstrup fra Skovlund. Han skal også vie os dog i Skovlund, så var det jo at jeg blev lidt nysgerrig - er du fra Skovlund???? Eller kender du Peter fra et andet sogn????

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har boet i Skovlund siden jeg var 9 år og flyttede til Varde da jeg var 20 år så jeg kender ham skam fra Skovlund...jeg var blandt det første hold konfirmanter han havde da han kom til byen i 1995...han er kanon...det var derfor jeg bare ville have ham til at vie os...

Kommer i da fra skovlund, eller hvordan kender i ham?

Hvornår skal i giftes? Vi skal d 24 juni 2006

0

Del dette indlæg

Joh jeg kan godt huske dig nu når jeg kigger ordentlig efter på billedet. Anja, ikk...

Joh der har jeg vist opbrugt min kvote inde...og lagt mange penge hehe...

Tror du gik et par klasser over mig i skolen...

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

jeg har en ide om at farverne på dagen er hvid/creme...derfor har jeg lige lavet en hurtig rispose som jeg regner med at de skal se ud. Der kommer så et satinbånd med navn og dato på...

øv kan ikke vedhæfte billedet...

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fandt jeg da bare på moget andet...billedet er taget med mobil så der ændrede jeg bar opløsningen og tog et nyt...

Her er mine risposer så (satinbånd skulle være lige på trapperne)

post-11386-1110365588.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Nu er det vist på tide at opsummere hvor langt jeg er kommet.

Vi skal vies i Næsbjerg Kirke lørdag d 24 juni 2006 kl 14.00. Det er præsten, Peter Gjelstrup fra min hjemby der skal vie os.

Efter vielsen bliver vi hentet i en limo. (Sidder lige og skriver frem og tilbage med udlejeren nu, så ligeså snart aftalen er i hus sætter jeg et par billeder ind af den lækre vogn) :)

Vi kører til Tambourgs Have og får taget vores bryllupsbilleder derinde. Imens vi er derude bliver der serveret en kop kaffe til de ventende gæster på Næsbjerg Forsamlingshus som også er der vi skal holde festen om aftenen.

Festen starter kl 18.00 og varer til...ja hvem ved. Musikeren Jan Danneris er booket fra kl 18.00 - 01.00 men nu nå vi se hvor længe han har lyst til at blive ved...han siddes jo på vores penge hehe :band:

Vi har valgt at det skal være runde borde da der er et eller andet romantisk over dem frem for det traditionelle E...jeg har fundet lidt inspiration til bordpynten som jeg lægger ind senere.

Har lige haft ringet til forsamlingshuset og hun sender et menukort til mig i dag så vi kan kigge lidt på udvalget...

det var lige lidt til at starte med

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot det du har lavet!

Et forslag til risposen er at bruge grødris i stedet for alm. ris..de er mere hvide i det! - Og de blir flottere i risposerne.

KH M  :)

<{POST_SNAPBACK}>

ja det gør jeg også...men dette er også kun et udkast til hvordan de skal se ud...det var lige de eneste ris vi havde...og de falder også ud af hullerne og der er grødris jo lidt større...

0

Del dette indlæg

Vi har til dagen fået booket en fotograf. Han er vant til at tage billeder i Tambourgs Have så det kunne jo ikke være bedre...

Han møder op ved kirken efter vielsen og begynder at tage billeder der og følger os hele dagen for at forevige det for os.

Vores ringe skal vi selv være med til at lave hos Guldsmedegården i Vejle. Det koster fra 3000 ,- og opefter alt efter hvad de er lavet af og hvilke sten der er i. Jeg har for 800 kr købt et gavekort dertil på 2000,- så det er jo en dejligt at starte ud med at spare penge.

Jeg har har fået en masse materialer hjem til at lave invitationer, bordkort/menukort (kombineret) og diverse ting...så nu er det bare med at komme igang.

Selvom der er lang tid til er vi så småt startet på DDV for tabe os og samtidig lægge vores kostvaner om. Der udover har vi snakket om at starte til Spinning for at forbrænde noget fedt :heppe: C går samtidig til boksning og der starter et nyt Aerobic/gymnastil hold her sidst i Marst som jeg har lidt planer om at hoppe med på...

0

Del dette indlæg

Jeg har fået det smykke hjem som jeg (pt) regner med at jeg skal have så...men det kommer an på om det passer til den kjole jeg vælger for det er jo den der kommer i første række...

smykket er Arwens "Evenstar" fra Rigenes Herre (mit er bare helt sølv)

post-11386-1110378366.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg er imponeret over så langt du er i planlægningen allerede. Det bliver spændende at følge hen ad vejen.

Og er verden ikke lille? Tænk at dig og Anja (Mosegaard) kender hinanden. Jeg har også fundet ud af at min søsters veninde er herinde også (miss sommerfugl)

Held og lykke med forberedelserne. Det tror jeg bliver rigtigt godt.

Signe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg lige fået menukortet fra forsamlingshuset...så nu skal vi bare have sammensat en lækker menu...

Har også lige fået svar fra Billund Limousine Service i dag og han har sendt lejepapirene så her er et par billeder af den lækre vogn...

Glæder mig til at se gæsterne i hovedet da det skal være en hemmelighed indtil vi bliver hentet ved kirken...

post-11386-1110463979.jpg

post-11386-1110463996.jpg

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer