KarinaT

Karina & Christian's planlægning

1,303 indlæg i dette emne

nej det har jeg ikke planer om...havde tænkt på at putte nogle chokoladehjerter eller sådan noget, men det ved jeg ikke helt endnu...det må tiden vise...der er jo god tid endnu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej det har jeg ikke planer om...havde tænkt på at putte nogle chokoladehjerter eller sådan noget, men det ved jeg ikke helt endnu...det må tiden vise...der er jo god tid endnu...

<{POST_SNAPBACK}>

I konw the feeling :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Karina

Så dumpede min kærestes M-blad ind af døren...og så var jeg jo nødt til at tjekke om du var med..og det er du (tror jeg helt bestemt!) som nummer 27! -Ville lige sige det..hvis du ikke selv har set det!!

GOOD LUCK!

KH M :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Karina

Så dumpede min kærestes M-blad ind af døren...og så var jeg jo nødt til at tjekke om du var med..og det er du (tror jeg helt bestemt!) som nummer 27! -Ville lige sige det..hvis du ikke selv har set det!!

GOOD LUCK!

KH M  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

hvad for en fisk - er de i M bladet og hvordan og hvorledes - har vi en ligge supermodel i blandt os :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ednu ikke selv set bledet endnu...men jeg skulle være iført noget cowboytøj

Jep, Anja det er en konkurrence der hedder forsidejagten hvor man kune sende et billede ind...redaktionen ville udvælge de 100 bedste som kommer i et tillæg nu her...og så skal læserne stemme på de pige de helst vil se på forsiden...så i må meget gerne stemme på mig, hi hi...

0

Del dette indlæg

Ja 1 præmien er Forsiden, en billedserie og en rejse til USA

2 og 3. præmien er en billedserie og en anden rejse...

alle 100 der er blevet udvalgt modtager en studiekort der giver 33.000 rabatter i hele verden...

0

Del dette indlæg

Jeg har ednu ikke selv set bledet endnu...men jeg skulle være iført noget cowboytøj

Jep, Anja det er en konkurrence der hedder forsidejagten hvor man kune sende et billede ind...redaktionen ville udvælge de 100 bedste som kommer i et tillæg nu her...og så skal læserne stemme på de pige de helst vil se på forsiden...så i må meget gerne stemme på mig, hi hi...

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver da spændende, jeg :heppe: også på dig....

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super super...man kan stemme på nettet (på M!'s hjemmeside)...snakkede med redaktøren og billederne skulle komme på omk d 23...men skal nok lige sige til når det er...

<{POST_SNAPBACK}>

:huh: du skal nok få min stemme....

Vi vil se Karina på forsiden :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :)

0

Del dette indlæg

Super super...man kan stemme på nettet (på M!'s hjemmeside)...snakkede med redaktøren og billederne skulle komme på omk d 23...men skal nok lige sige til når det er...

<{POST_SNAPBACK}>

:huh: du skal nok få min stemme....

Vi vil se Karina på forsiden :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :)

<{POST_SNAPBACK}>

jepper DU SKAL PÅ FORSIDEN

Sikke en bryllupsrejse du kunne vinde

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror M! er ved at lægge det ind på hjemmesiden for den er pt utilgængelig...uhhhhhh...

Men ska nok lægge linket ind så hurtig som muligt...det billede jeg selv har er nemlig alt for stort...

Redigeret af KarinaT
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer